Gå til innhold

Det å elske noen.. Elsker du?

Hotvedt

Anbefalte innlegg

"Jeg elsker deg" er ganske sterkt, "jeg er glad i deg" er mye lettere. Man kan jo være glad i en venn selvom han/hun er samme kjønn. Jeg er glad i vennene mine, både gutter og jenter, men sier man det til samme kjønn, da er du plutselig homo. Er litt rart å tenke på: det er greit å være glad i en venn, men ikke i en gutt/jente(kommer ann på kjønn) :hmm:

Det du sa der er en barnslig oppfatning.. Om en er homo er en homo. Hva en sier eller gjør har ingen ting å si...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

flere som har sagt til meg at de "elsker meg" etter at jeg har fikset en eller annen ting, men da har jeg ikke tenkt over det.. Nå er det alvor.. ;)

Å elske, hva er det? Er det følelsen av ubeskrivelig mye kjærlighet, lykke og savn? skriver savn, fordi jeg vet at først når man savner noe, så skjønner man hvor mye den personen betydde for deg..

Jeg er full av kjærlighet, full av lykke, tom for savn.. Trenger jeg savn? Jeg håper ikke det. Jeg har 2 av 3, men jeg elsker ikke fordet.. Tyr til blasfemi og sier: Herregud hvor heldig jeg er! Jeg er sammen med en super jente, og har det kjempebra. Vet ikke helt hva det er som er så bra, men alt er bare perfekt! Elsker jeg? nei.. Kommer jeg til å gjøre det? sansynligvis :)

Lenke til kommentar
En ting som er noe dritt, er å elske noen uten at de elsker deg tilbake :(

Jepp, en kan aldri vite... Hva den andre feks legger i ordet om det bare er noe en sier osv... Viktigste er ikke at ordene blir sagt. men at det vises at en elsker!

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært sammen med noen før, så jeg har aldri sagt til noen at jeg elsker den. Det ligger nå an til at jeg får mitt første forhold, men det blir neppe snakk om å elske noen foreløpig... Det kan man dog ikke vite, noe som er litt digg :D

Det å si at man er glad i noen er i mine øyne noe helt annet... I forbindelse med nettopp denne jenta jeg holder på å bli sammen med så var det litt usikkerhet, og et par meldinger med "Glad i deg" hjalp godt på humøret =).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...