Gå til innhold

Det å elske noen.. Elsker du?

Hotvedt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er glad i min familie, rotta mi og PC'en min. Jeg "elsker" ingen. Jeg tror ikke jeg i en alder av 17 år er i stand til å klare å virkelig "elske" noen.

Helt enig å elske noen er nok noe en tror en gjør mang en gang i sine unge år... Som den 15 år gamle jenta som elsket en gutt mer enn allt og kom over han på en uke.... Altså elske er ikke det samme som å være forelsket.

Lenke til kommentar
Kan kan ikke elske i en alder av 17år som jeg er, men kan jo være utafattelig gla i en person for det!

Haha...dere er teite! er nitten å jeg elsker dama mi som jeg har vært i lag med i 3 år nå, kjempe høyt!

Hadde aldri kommet over hu på ei uke! kanskje et halvt år... :cry:

Det er litt skummelt da man blir litt redd for å miste a når det vil knuse en så mye...

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det.. ganske ofte. Og jeg elsker henne jo, men det har liksom bare ikke føltes helt riktig i det siste. Vi har ikke snakket med hverandre på halvannen uke, har vært sammen i 18 mnd og er vanligvis sammen hver dag på skolen og snakkes/er sammen ofter utenom.

Det er sånt jeg ikke sier hvis jeg ikke mener det... Men jeg blir så altfor lett forelska, og kommer ikke helt over det med det første heller :love:

Lenke til kommentar

Jeg lurer ihvertfall meg selv til å tro at jeg elsker en veninne som en veninne, vet ikke jeg. Hun betyr ihvertfall utrolig mye mer enn noen andre venner for meg.

Ellers er jo familie en slags selvfølgelighet. Ordene "jeg elsker deg" er litt klisje synes jeg, som noen andre nevnte, det er andre ting jeg synes fungerer bedre. Liker heller en velformulert setning som man bare forklarer hvordan man ser på den andre personen.

Lenke til kommentar

Jeg har sagt til 2 personer at jeg elsker de.

Til x'en. (slutt for et par uker siden, var sammen over 3 år...elsker henne mer enn noe annet fremdeles)

Og til mora mi etter en sinnsyk krangel. Men det kan være det samme... Har sagt det til to iallefall..

Lenke til kommentar
Kan kan ikke elske i en alder av 17år som jeg er, men kan jo være utafattelig gla i en person for det!

Haha...dere er teite! er nitten å jeg elsker dama mi som jeg har vært i lag med i 3 år nå, kjempe høyt!

Hadde aldri kommet over hu på ei uke! kanskje et halvt år... :cry:

Det er litt skummelt da man blir litt redd for å miste a når det vil knuse en så mye...

ja jeg er enig med deg.... jeg har en type, har ikke vært sammen med ham så lenge, og jeg kan ikke si at jeg elsker han, men jeg er så utrolig gla i han :love: og bare d å tenke på at det noen gang kan bli slutt mellom oss gjør meg meget trist. :cry: jeg tror at man i en alder av 17-18 kan være i stand til og elske noen hvis man har vært sammen med dem over lengre tid.

Lenke til kommentar

Jeg og en veninne satt og snakket og hjalp hverandre rolig og vennskapelig med leksene i en leksetime på fredag. Hun ble så glad da hun endelig fikk til noe (som jeg hadde hjulpet henne med) og slo plutselig armene rundt meg og utbrøt: "Jeg elsker deg". Det var ikke ment sånn kjærlighetsmessig (selv om jeg har en mistanke om at hun liker meg. Jeg liker henne også), og jeg ble litt forbløffet da jeg ikke lot det gå særlig inn på meg at hun hadde sagt akkurat de hellige ordene til meg.

:hm:

Lenke til kommentar

"Jeg elsker deg" er ganske sterkt, "jeg er glad i deg" er mye lettere. Man kan jo være glad i en venn selvom han/hun er samme kjønn. Jeg er glad i vennene mine, både gutter og jenter, men sier man det til samme kjønn, da er du plutselig homo. Er litt rart å tenke på: det er greit å være glad i en venn, men ikke i en gutt/jente(kommer ann på kjønn) :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...