MagE Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Glad i deg er noe man sier mest til jenter. Hvorfor det egentlig? Aner ikke. antar det blir litt for homofilt for en 15åring full av jentekåte hormoner Forøvrig så er det mange som ikke får dame før de er 18-20 år...Og mange av de som har vært sammen så er det bare fjøsete fjortisskjæresteri... jeg ser heller ikke grunnen til og vere sammen med en dame om man ikke har en god grunn til det. (som er grunnen til min nåverende status som singel) har hatt en forelskelse i 5/6klasse. hjerte mitt ble knust og jeg har vert litt "redd" etter det. men slikt avtar jo rimligt kjapt. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva med "Jeg er så utrolig forelsket i deg" vs "Jeg elsker deg"? Jeg føler at sistnevnte har blitt en klisjé, og at de to har noenlunde samme betydning. Hvis man forteller noen at man er forelsket i personen, betyr det jo så godt som det samme, uten at det blir noe sitcom-møl. Jeg ville blitt mer smigret av den første. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Jeg syns at "elsker deg" ligger løst på leppene nå for tiden. Vet ikke om det er de unge som sier det pga det engelske "I love you" men irriterende er det. Syns det skal være nøye gjennomtenkt, jeg har ikke sagt det. "elsker deg" er mest brukt av fjortisser, så jeg holder meg til å si hvor glad jeg er som har henne. Har vært sammen med ei kjempeflott jente i 6mnd nå Er enig at det henger litt laust. Samtidig syntes jeg at folk ikke burde si det til hverandre for ofte, det blir mer et vanlig ord etterhvert. Sier man det skjeldnere, blir det mer spesielt. Jeg driver ikke å slenger ut "jeg elsker deg" i ett sett, jeg vil det skal være spesiellt, sier det bare i situasjoner der jeg føler det blir rett. Greit nok, føles sikkert rett å si det hele tiden også, men jeg vil at ordet skal sitte litt hver gang jeg sier det. Endret 4. mars 2005 av Gef Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Aner ikke. antar det blir litt for homofilt for en 15åring full av jentekåte hormoner Egentlig ikke da... men skal glatt inrømme at eg har mye lettere for å si slikt til jenter enn til gutter.... litt feigt egentlig. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Glad i deg er noe man sier mest til jenter. Hvorfor det egentlig? Forøvrig så er det mange som ikke får dame før de er 18-20 år... Og mange av de som har vært sammen så er det bare fjøsete fjortisskjæresteri... er 20 og har ikke hatt dame/klina/etcetc og er jomfru............ Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har været i lag med dama mi i 6 år, jeg er 23 hu er 19. med en unge på 2år, Reng selv. Vi hadde en pause på et år...Før vi tok pause sa vi til hverandre at vi elsket hverandre....Etter vi ble i lag på nytt har vi ikke brukt ordet ennå Tror det er fordi vi er litt usikkre på hverandre. Faktisk veldig fustrerende Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 er 20 og har ikke hatt dame/klina/etcetc og er jomfru............ OH NOES! .. seriøst, slapp av... Lenke til kommentar
kine5689 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Å si til noen du elsker dem er STORT, det sier di ikke viss du ikke er helt sikker på at du elsker dem. Å si du er gla i noen er spesielt, men du kan godt si det til venner. ' Det er noe jeg liker å gjøre, vise at jeg setter pris på dem. Men jeg mener det når jeg sier det. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Å si til noen du elsker dem er STORT, det sier di ikke viss du ikke er helt sikker på at du elsker dem. Å si du er gla i noen er spesielt, men du kan godt si det til venner. ' Det er noe jeg liker å gjøre, vise at jeg setter pris på dem. Men jeg mener det når jeg sier det. Skal man generelt sett si noe til noen uten å mene det? Lenke til kommentar
nxo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hehe har han en kjæreste som var... bob bob, vis du skjønner..(4 klasse) har hatt en nylig (ikke nydelig...! ) kjæreste som jeg ikke ville være i lag med.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hehe har han en kjæreste som var... bob bob, vis du skjønner..(4 klasse) har hatt en nylig (ikke nydelig...! ) kjæreste som jeg ikke ville være i lag med.. Skjønnte ikke innlegget ditt... 4 klassing Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hehe har han en kjæreste som var... bob bob, vis du skjønner..(4 klasse) har hatt en nylig (ikke nydelig...! ) kjæreste som jeg ikke ville være i lag med.. Jeg ikke skjønne hihi Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hehe har han en kjæreste som var... bob bob, vis du skjønner..(4 klasse) har hatt en nylig (ikke nydelig...! ) kjæreste som jeg ikke ville være i lag med.. Jeg ikke skjønne hihi Sarkasme mot meg eller jeg som nok en gang ikke skjønner Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noe så enkelt som at jeg ikke forstå en drit av hva han prøver å forklare. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ok hehe samme her... Behynnte å lure på om det var jeg som burde ha skjønnt pga måten du skrev på Lenke til kommentar
kine5689 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Å si til noen du elsker dem er STORT, det sier di ikke viss du ikke er helt sikker på at du elsker dem. Å si du er gla i noen er spesielt, men du kan godt si det til venner. ' Det er noe jeg liker å gjøre, vise at jeg setter pris på dem. Men jeg mener det når jeg sier det. Skal man generelt sett si noe til noen uten å mene det? Nei klart, d var ikke det jeg mente. trodde jeg hadde skrevet det såpass tydelig. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Neida skjønnte godt hva du mente Synes nå ikke ordet er så stort jeg da... Selvfølgelig sier en det mener en det... Men er ikke så mye å tenke på en skal jo ikke fri, om du skjønner?? Men for all del de 3 ordene er en klisjè Lenke til kommentar
kine5689 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Neida skjønnte godt hva du mente Synes nå ikke ordet er så stort jeg da... Selvfølgelig sier en det mener en det... Men er ikke så mye å tenke på en skal jo ikke fri, om du skjønner?? Men for all del de 3 ordene er en klisjè Det spørs fra person til person hvor seriøst de tar det. Litt kipt viss du er sammen med noen så bare slenger "jeg elsker deg " ut til hvem som helst da, da er det vanskelig å vite hvor seriøs den personen er. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Litt kipt viss du er sammen med noen så bare slenger "jeg elsker deg " ut til hvem som helst da, da er det vanskelig å vite hvor seriøs den personen er. Helt enig, men er jo noe en skjønner da... Om noen sier det til deg forstår en om en mener det eller ikke... Hvertfall hvis begge er over 20... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har aldri vært sammens med noen, så jeg kan ikke si så mye om dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå