Gå til innhold

Det å elske noen.. Elsker du?

Hotvedt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel enig det ikke er noe man bare går rundt å sier uten å mene det som fjortisser gjør.

Men når en har vært sammen i litt eldre alder i et halvt år er det vel påtide å si det? hvorfor er man ellers sammen da? da faller en jo tilbake på fjortiss forhold stadiet... Være sammen bare for å være sammen...

Lenke til kommentar

Har sagt det uten å mene det tidligere, men det gjør jeg ikke igjen. Etter at jeg sa det på alvor for første gang har jeg skjønt hvor mye som faktisk ligger i de tre ordene. Dessverre har jeg ingen å si det til for tiden :(.

Edit: tyrkisk leif

Endret av Halvsame
Lenke til kommentar
Vel enig det ikke er noe man bare går rundt å sier uten å mene det som fjortisser gjør.

Men når en har vært sammen i litt eldre alder i et halvt år er det vel påtide å si det? hvorfor er man ellers sammen da? da faller en jo tilbake på fjortiss forhold stadiet... Være sammen bare for å være sammen...

Helt komplett fullstendig enig.

Lenke til kommentar

Har vel aldri virkelig elsket før nå. Ikke har jeg sagt det heller, men nå derimot sier jeg det sikkert hvert 5 minutt når jeg er med anette :p Sier det hele tida, men føles ikke for mye. 100% meant to be :love: Elsker deg pews :D

Lenke til kommentar

Har aldri sagt det... ikke til noen eg har hatt følelser for ihvertfall, sagt det lavt for meg selv....

Eller så sier eg omtrent aldri "jeg er glad i deg" da det også er et ekstremt sterkt utrykk for meg og skal mye til for at eg sier det. Men når eg sier det, da mener eg det virkelig!

Lenke til kommentar
Glad i deg burde jeg si til mange, men tør ikke å gjøre det, blir så rart :)

Skjønner, litt det samme her... men pieace of advice: prøv!

Det er jo _egentlig_ ikke noe femi eller noe sånt.... og folk blir ofte positivt overaska over det..

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg visste hva det vil si å elske noen før jeg møtte typen min, elsker han så utrolig høyt og sier det hele tiden. Sa det til eksen min og, men det var vel av feil grunner. Ble lissom fordi jeg tenkte at man skal si det til typen sin og siden han sa det til meg osv..

Elsker deg og gutten min! :):love:

Lenke til kommentar

Jeg syns at "elsker deg" ligger løst på leppene nå for tiden. Vet ikke om det er de unge som sier det pga det engelske "I love you" men irriterende er det. Syns det skal være nøye gjennomtenkt, jeg har ikke sagt det. "elsker deg" er mest brukt av fjortisser, så jeg holder meg til å si hvor glad jeg er som har henne. Har vært sammen med ei kjempeflott jente i 6mnd nå :)

Endret av Domodyret
Lenke til kommentar

har ikke hatt dame enda :blush: så jeg har ikke akkuratt fått sjansen til og si det.

Glad i deg er noe man sier mest til jenter. men da trenger man ikke elske den personen. det er noe som rett og slett betyr at du er glad i personen

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Glad i deg er noe man sier mest til jenter.

Hvorfor det egentlig? :hmm:

Forøvrig så er det mange som ikke får dame før de er 18-20 år...

Og mange av de som har vært sammen så er det bare fjøsete fjortisskjæresteri...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...