Gå til innhold

Det å elske noen.. Elsker du?

Hotvedt

Anbefalte innlegg

Mange(de fleste?) har vel en eller annen gang hatt en kjæreste, og mange har nok også sagt at de har elsket den personen.

Det jeg lurer på, er når er det naturlig for deg å si "de magiske ord"? Vet at dette er 100% individuelt, men jeg lurer fordet ;)

Hvor lenge var du sammen med din elskling før du sa det? Skjedde det ved en spesiell anledning? osv osv

Jeg vil vite om når du elsket en person for første gang, virkelig virkelig elsket denne personen!

edit: Grunnen til at jeg lurer er at jeg ganske enkelt ikke tror jeg klarer å si det selv.. Er sammen med en super jente :love:, og vi har det kjempefint, men flere av vennene våres har kommentert det, og mener det er på tide. Jeg klarer ganske enkelt ikke å si at jeg elsker en person... :ermm:

anyhow.. moi vil ha "elskovs" detaljer :p

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan konstantere at jeg ikke er sammen med en fjortissberte i allefall ;)

hmm.. 5 mnd er en liten stund, men jeg bare klarer det ikke. Jeg har ikke tidspress på meg, så sånn sett er det ikke noe farlig, men den følelsen jeg sitter igjen med av å ikke klare å si noe sånt.. rart

Noe jeg misliker sterkt, er de som "elsker" hverandre etter 3 uker, og sier det førstegang på msn :hrm: er så alt for mange av det der ute!

edit: drit i skrivefeil

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar

Første gangen jeg sa det til dama mi, føltes det bare rett.

Hvis du føler det blir feil å si det, så ikke si det.

Det er ingenting som heter "etter 3 måneder elsker du henne", det kommer bare av seg selv, du føler det.

Lenke til kommentar

jeg har aldri sagt til noen at jeg elsket de, ikke han jeg var sammen med heller. kom aldri så langt! det skal veldig mye til før jeg sier de ordene, det gjelder også setningen: jeg er glad i deg. får du dratt den ut av meg, så mener jeg det virkelig!

er det noe som provoserer meg er folk som slenger disse ordene rundt seg uten å tenke over det først! :hrm:

...det kan jo såre noen viss du ikke mener det

Lenke til kommentar
jeg føler ikke at jeg har noe press på meg, men har begynt å tenke litt over saken.. ;)

Ingen, da mener jeg ingen, vil få meg til å si de tre ordene før jeg er 110% sikker! Det betyr rett og slett formye for meg ;)

kjempebra! du vet når du er klar for å si ordene, og da vil det ikke være noe problem for deg å si de heller :)

Lenke til kommentar

Jeg sa det til første kjæresten min etter et par måneder, men jeg vet faktisk ikke om jeg mente det. Jeg tviler egentlig på det. Nå er det så lenge siden at jeg ikke husker.

Jeg var sammen med forrige eksen min i nesten tre år. Vi sa det ganske tidt og ofte. Tror ikke jeg sa det ved en spesiell anledning første gangen. Det var ganske hardt å gi slipp, men nå tenker jeg mest på det som en fin tid, hvor jeg lærte masse om meg selv.

Jeg har sagt til den nåværende kjæresten min at jeg elsker ham. Det tok ikke så lang tid før vi sa det til hverandre, da følelsene var utrolig sterke etter veldig kort tid. Det har hendt mye i mellomtiden, så nå elsker han meg visst ikke lenger. Menmen. Det er litt vanskelig å vite om man bare skal holde for seg selv at man elsker en person, når han ikke elsker deg tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sa det til min forrige kjæreste, hun sa det til meg, så ble vi kjærester. Sier det fortsatt til henne, selv om det er slutt. Sa det til henne hver eneste dag, da vi var i sammen.

Lenke til kommentar

Jeg sa det til eksen min før vi ble sammen. Hadde kjent hverandre et par måneder før det. Jeg sa det på valentines dag.

Rimelig tidlig når jeg tenker over det, men følte at jeg mente det da. I likhet med darkness|, vet jeg i ettertid ikke om jeg virkelig følte det.

Har også sagt det til x antall personer i fylla. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...