Tronich Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei! Regner med at det er mange rundt om i landet som sitter på noen fete hjemmekino'r! Post bilder av hjemmekino'n din her da, og skriv gjerne hva den består av! Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Dette kan bli spennede ! Klikk på min hjemmeside, eller på min hjemmekino i signaturen ! Der kan dere også skrive kommentarer, og legge igjen karakterer (filmrullen øverst til høyre på siden)!! Jeg er alltid opptatt av å få kommentarer slik at forbedringer kan gjøres. Dessuten liker jeg også litt skryt da Endret 3. mars 2005 av FallenA Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Link i signaturen min også Ikke helt hjemmekino, men mer et musikkannlegg. Er veldig glad i komentarer og skryt jeg også...hehe Endret 3. mars 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Ble litt interresert i Dynabel sub'n din EvoZ. Bygd selv? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 ja ligger link til worklog i signaturen Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Najs.. Ble fin den gitt! Mye sub for penga tenker jeg. Lenke til kommentar
Aluqha Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Heisann, Legger ut en link til hjemmekinoen til noen i familien... Han kommer til å skaffe seg et dedikert hjemmekinorom etterhvert, men dette står det litt om på siden så det er like greit at dere leser det der Legger ved et lite bilde - Aluqha Endret 4. mars 2005 av Aluqha Lenke til kommentar
audhage Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kejmpe kul gitar altså. Er det ikke Zack Wylde sin signatur-gitar? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 se her: http://min.hjemmekino.no/ Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har ingen bilder for tiden. Men kan like greit linke til fra produsent siden. Her hjemme kjører vi vertfall dette: Jamo E7 Har enda ikke hørt på det, ettersom det nettop har blitt satt opp hos min far. Regner vertfall med det låter greit. TV: Phillips 32 Flatskjerm. Lenke til kommentar
W Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har ikke fått tatt noen bilder enda, men det består av denne og disse disse. Har bare en liten 20" tv nå, men skal snart skaffe meg no bedre. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 JIPPI, jeg har fått ny hjemmekino. Det består av: Loewe Aconda 40" glass-TV Yamaha RX-V1500 Audix DVD-spiller ;P Den er bare midlertidig. Jeg har bestilt en Sony RDR-HX 910 dvd-opptaker. Monstercable på alt. (med bananplugger. hvorfor fant jeg ikke de før? de er jo SÅ praktiske) Og et Monstercable strømfilter. Høytalere: Front: Infinity Kappa 8.1 Center: Tannoy Sensys DC-C Bak: Tannoy Sensys DC1 (i sort da) Subwoofer: Tannoy Saturn Sub 15. Den røsker Skal se om jeg kan mekke noen linker osv. i morgen, men nå skal jeg legge meg. Uansett, hva synes dere om oppsettet? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå