lundvegard Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvor kan jeg finne ett rengjørings sett til ett konica minolta z5 kamera? må være klut å rensemiddel å kansje en sånn penn, men det må være veldig billigt ? har prøvd google å kvasir..finner ikke noen plass .. må være en norsk butikk Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hva med å kjøpe isopropanol og bruke det? det legger ikke igjen noe fettlag eller lignende. kanskje du kan bruke Qtips? bare et forslag. isopropanol kjøpes på bensinstasjonen. Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 joda det går helt sikkert bra det, men jeg er litt usikker om det vil skade linsa. er det ikke sånn at det ligger ett antirefleks belegg på linsa? Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 jo, mulig det. i så tilfelle bare bruk Qtips. blås litt på og bruk qtips. Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 fant ut at jeg skal bruke en sånn klut man får gratis hos optiker. så tenkte jeg at denne: http://www.av-hardware.no/display.lasso?pr...33A61tUQq9C2884 var det billigste jeg fant. og så skal jeg kjøpe en linsepenn i en senere anledning Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 www.fotovideo.no eller noe har ein slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå