Herr Brun Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei. Når jeg spiller cs og dør tidlig i en runde av ymse grunner, alt-taber jeg gjerne og surfer og ser om noen har sagt noe på msn osv. Men av og til når jeg går tilbake til cs, er jeg plutselig blitt venstrehendt! Hvorfor skjer dette? Er ikke nå problem, foruten om hvis jeg kniver, da er det irriterende, men jeg blir nyskjerrig og lurer på hvorfor det blir sånn! Må restarte cs for å bli righthanded igjen, hjelper ikke med cl_righthand (eller hva nå kommandoen er) eller å bruke options... Herr Brun Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det skjer her også. Jeg har ikke prøvd console-kommandoen, men jeg pleier bare å trykker 'h', og velge righthand. Funker Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det er en bug, og skjer med alle. Dog, forundrer meg at du ikke kan fikse righthand med den vanlige kommandoen. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Får(fikk) sånn jeg også. Funker ikke å bare gå i options å velge righthand(står vel faktisk på righthand når den egentlig er lefthand ). Først må du velge lefthand, så righthand, så trykke OK. Slik fikk jeg det tilbake ihvertfall Lenke til kommentar
wilai Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 lettare med cl_righthand 0 så til cl_rigthand 1 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 bind knapp(er) til det etter ønske, så er det null problem. bind knapp cl_righthand 0/1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå