-Tori- Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Har tenkt ekstremt på pc nå for tiden. Og i natt drømte jeg til og med om pc. Noen andre som er helt hekta? (Vet det ikke var vits å spørre om det, jeg vet det fra før...) Men drømmen min var altså slik; jeg og mora(?) mi hadde en "lek" som gikk ut på at en i klassen hadde to brikker Cosair ram (512) som han skulle gjemme, så skulle vi leite gjennom hagen vår, og der lå det strødd masse annen hardware slik at det var vanskeligere å finne ramme. Regelen var at den som fant rammet fikk det, så måtte den andre deltakeren, som i mitt tilfelle var mamma, måtte betale det. Og det kostet 2000. Fy f***, jeg må tenke på noe annet. Og når jeg hadde sykla til skolen i dag og skulle gå av sykkelen, syntes jeg at jeg hørte jeg en stemme som sa: "O.k, lets move out!". Jeg spiller ikke så mye CS, men likevel... Spiller bare litt CS når jeg er på lan. Og om jeg skal kutte ned på PC, hva skal jeg da drive på med? Lekser? Er ikke så mye å gjør i ei bygd som dette. Har jo venner, men de er stort sett like mye på PC'en som meg. Edit; skrivefeil Edit2; enda en skrivefeil + la til noen ord. Edit3; fant forøvrig rammet på dashbordet i campingbilen, som står på en hjemmelaga "parkeringsplass" i hagen! Endret 3. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Kan jo ikke bestemme hva jeg skal drømme.... Men skulle gjerne jort det! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kan jo ikke bestemme hva jeg skal drømme.... Men skulle gjerne jort det! Da håper jeg for din del at du heller vil drømme om pene damer enn RAM-brikker... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Kan jo ikke bestemme hva jeg skal drømme.... Men skulle gjerne jort det! Da håper jeg for din del at du heller vil drømme om pene damer enn RAM-brikker... Har jo selsagt mer lyst til det da... Lenke til kommentar
RAM Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kan jo ikke bestemme hva jeg skal drømme.... Men skulle gjerne jort det! Jo, det kan du. På engelsk kalles dette lucid dreaming. http://en.wikibooks.org/wiki/Lucid_Dreaming Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Kan jo ikke bestemme hva jeg skal drømme.... Men skulle gjerne jort det! Jo, det kan du. På engelsk kalles dette lucid dreaming. http://en.wikibooks.org/wiki/Lucid_Dreaming Hehe, ok, men jeg gidder ikke å lese det der. Har nok engelsk på skolen. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har drømt masse PC. En gang når jeg akkurat hadde stått opp (og var veldig trøtt) så jeg en svart snor som hang ned på badet, og for dere som har spilt HL2, så minner denne snoren veldig om de som er i HL2, de som det kommer combines ned. (Ganske tidlig i spillet.) Så med en gang jeg så denne snoren skvatt jeg til og gjorde meg klar til å ta combinen, så kom jeg på at dette var virkeligheten. Ellers har jeg drømt at begge sidedørene mine var like lette og ta av (kun 2 skruer), ble drit skuffa når jeg våkna og kom på at det bare er den ene som kan tas av så lett. Har hatt flere cs-drømmer. Har også drømt om AoEII en gang for lenge siden. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Jippi! Jeg er ikke alene! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Drømte at jeg var gravid en gang. Det var noe av det jævligste jeg har opplevd. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Drømte at jeg var gravid en gang. Det var noe av det jævligste jeg har opplevd. :!: Fødte du også...? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hehe, nei. Beste var at det var dama som hadde gjort meg gravid. Var skikkelig merkelige greier. Hadde skikkelig angst og greier. Stoor mage, the whole shabang. Det var utrolig godt å våkne og finne ut at jeg ikke var gravid. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg sovna i engelsktimen en gang, da vi lærte om skottland. Og så begynte jeg å "lucid dreame" om kilter, sekkepiper og whiskey... edit: Jeg så ikke at tråden var 2 år gammel Endret 29. juni 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tror ikke det er noen stor grunn for å kutte ned på databruken nei ikke før du har opplevd det samme som meg; jeg skulle snu meg på CS og så snudde jeg meg! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Kan jo ikke bestemme hva jeg skal drømme.... Men skulle gjerne jort det! 3774994[/snapback] jeg kan delvis bestemme hva jeg vil drømme... hvis jeg våkner fra en fet drøm og har tid til å sove videre bare tenker jeg på hvordan jeg vil at drømmen skal fortsette, så gjør den som oftest det jeg har også drømt om pc engang, tror det handla om pentium D prosessorer, mer husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har bestemt hva jeg skulle drømme en gang, hvertfall ganske så bestemt hva jeg skulle drømme. Endte med at jeg døde, kom til himmelen og til slutt drepte Gud. Jeg var relativt ung, kanskje 11-12 og delvis kristen den gangen. Så å drepe Gud var jo litt merkelig. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 back in the days da jeg spilte cs drømte jeg om forskjellige taktikker. Men har seg sånn at jeg kan styre drømmene mine selv. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg sovna i engelsktimen en gang, da vi lærte om skottland. Og så begynte jeg å "lucid dreame" om kilter, sekkepiper og whiskey... edit: Jeg så ikke at tråden var 2 år gammel 8970338[/snapback] Ingen kan klage over at du ikke bruker søkefunksjonen Endret 29. juni 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Syke menneske. 3774980[/snapback] FOlk som ikke er "syk" i en eller annen grad i forhold til den "ideelle normalen" føler jeg er så kjedelige at de nesten ikke kan kalles mennesker. Og jeg er sikker på at du er pitte pitte litt enig med meg der Til trådstarter: Jeg gikk arbeidsledig i 4 mnd er for noen år tilbake, og det eneste jeg gjorde var å spille wow. Etterhvert som jeg ikke gadd å flytte meg mer enn de to meterne bort til kjøleskapet et par ganger for dagen, så begynte jeg å drømme om wow. Bare wow hver eneste natt. En av drømmene jeg husker var at jeg var en Tauren som kunne levitate om og ned på horisonten. Skikkelig jagerfly flyging. Slutta å spille wow etter den perioden altså, og det var hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå