ombay Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Topicen sier vel ganske mye. Men jeg ønsker altså å sette passord på noen av mapene mine som er delt i nettverket, og på min marskin. Må jo selfølge lig være ganske sikkert. Endret 3. mars 2005 av ombay Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvis du benytter NTFS kan du sette tilgangsrettigheter på individuelle mapper. Kjører du NTFS eller FAT32? Lenke til kommentar
ombay Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) NTFS. Bruker Win XP PRO SP1 ENG Takk for rask tilbakemelding. Endret 3. mars 2005 av ombay Lenke til kommentar
ombay Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Noen andre som vet noe? Jeg har også en annen marskin som jeg vil ha passord på mappene, det er en windows 2000pro men NTFS på windows partisjonen og FTA32 på lagrings delen. (Men det er jo ikke noe probliem å endre fra FAT32 til NTFS jeg bruker bare Partision Magic.) Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Folder Lock er et program som låser og gjemmer bort en mappe. Du bare legger de tinga du vil skjule i den mappa. Lenke til kommentar
ombay Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Folder Lock virka sikkert det, men jeg tengte mer på et program som bare setter passord på mappene. Sån at mappen er synlig men når du skal gjøre noe med den kommer det opp spørsmøl og passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå