mirene Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Jeg har en Maxtor ATA133 ide kontroller. Den har jeg 4 disker kobblet til. Saken er den at jeg opplever stadig at den ikke vil synes når jeg slår på maskinen. Hvis alt funker,så dukker den opp før windows laster inn. Men offte så må jeg slå av og på maskinen flere ganger,før den endelig er "registrert" av maskinen. Det hjelper ikke bare å resette maskinen.Jeg må slå av strømmen og slå på maskinen igjenn. Noen som hvet hva dette kommer av ? (Jeg har et MSI KT6 hovedkort) Endret 3. mars 2005 av mirene Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Prøv å ta den ut, og så sette den i PCI-sporet igjen. Det kan være dårlig kontakt. Eller prøv den i ett annet PCI-spor. Lenke til kommentar
mirene Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 har prøvd 3 forskjellige PCI spor Lenke til kommentar
artificial Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 kjøp sunsway ide kontroller har 2 stker på samme maskin og har aldri hatt noen som helst problem. 2år nå. koster 300kr Lenke til kommentar
Kausebol Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 kjøp sunsway ide kontroller har 2 stker på samme maskin og har aldri hatt noen som helst problem. 2år nå. koster 300kr har kjøpt 2 slike selv. innstalert driverne men får de ikke opp i windows. heller ikke i diskmanager. noen tips? Lenke til kommentar
artificial Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 kjøp sunsway ide kontroller har 2 stker på samme maskin og har aldri hatt noen som helst problem. 2år nå. koster 300kr har kjøpt 2 slike selv. innstalert driverne men får de ikke opp i windows. heller ikke i diskmanager. noen tips? 4193777[/snapback] hei. lenge siden du såurte men. Det kan være at du har for lite power. Altså psu power. jeg har merket det når jeg fikk flere disker. nå har jeg en 550W fra norske mist. mvh A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå