CAT-scan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Kommer HW til å teste denne skjermen i nærmere fremtid? Er det noen her som har skjermen, og kan gi tilbakemeldinger på hvordan den yter? På papiret ser den jo helt knall ut, det eneste jeg synes var litt rart var at ikke Eizo nevner at sRGB-fargestandarden er med (for det regner jeg da vitterlig med at den er... selv el cheapo L550 har jo den funksjonen). Eneste som trekker ned er høytalerne.. jeg mener.. hvem i alle dager vil ha høytalere festet på skjermen? Og dette fra Eizo? Meeerkelig. [EDIT: forresten, her er link til produsentens side for skjermen] Endret 3. mars 2005 av CAT-scan Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Ingen fra HW som kan svare meg på om den skal testes i nærmere fremtid? Ingen på forumet som har denne skjermen? (synes jeg er temmelig snodig) Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg har lyst på 778 og letter fortvilet etter tester på disse. Dette må jo være en skjerm HW bør teste. Virker som det kan være første Eizo skjerm som er rask nok til spill (?) Arne M Lenke til kommentar
Alfa Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du finner en test av 778 på Monitor4u den er på koreansk men bruk google til å oversette så får du med deg det meste Min 778 i sølv er er i posten nå, gleder meg som en liten unge Alf-Inge Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg er også forbauset over hvor få tester det er av disse to skjermene... på papiret er det vel knapt noen 17" LCD-skjerm som overgår L578, og kjenner jeg Eizo rett fungerer de heidundrades flott i praksis også. Rart at HW har testet noen av de... (*hoste harke kremte*... hint hint ) Du får komme med tilbakemelding da Alfa, er ekstremt nysgjerrig på hvordan den yter. Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Fann ein review her Ellers har eg sjekka litt rundt, og det verker som om 578 er ein knall bra skjerm. Men det er vel eigetnleg inga bombe. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg fatter ikke hvorfor det ikke er flere som er interessert i disse skjermene. Her testes og snakkes det om BenQ, NEC, Ilyama og whatnot, men Eizo - kongen av skjermprodusenter er tydeligvis helt uinteressant. What gives?? Er disse skjermene så underdogs som de kan få blitt eller? Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Eg er så einig så einig! Er spesielt interisert i Eizo sine skjermar, sidan vi har eit tannlegekontor og er heilt avhengige av gode skjermar. Har ein 550 og ein 557 til nå og skal kjøpe ein ny skjerm snart. Dei to er veldig bra, men vi vurderer ein 568 eller 578 nå. Vi får sjå kva det blir til. Skulle gjerne hatt fleire testar på mange Eizo skjermar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå