Sinker Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har en bærbar pc med et ATI Mobility Radeon 9200 skjermkort og en DLP Davis CinemaOne projektor. Jeg prøver å bruke en kabel som passer inn i den blå pluggen bak på pc'en og som går til eb liten boks og er DVI kabel i andre enden, men jeg får bare grønt bilde. Jeg får farger, om ikke bra, med SVIDEO kabel. Hvis noen kunne hjelpi meg med det så hadde det vært super. Lenke til kommentar
MrCrool Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Prøv spørsmålet ditt hos AVforum.no Der har de peiling Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Hva slags liten boks er det du snakker om? Hvis du skal koble projektoren til PC kan du bruke VGA-VGA (eller RGBHV hvis projektoren har det), husk å stille oppløsningen på PC-en til 800*600. Edit: Flyttes fra skjermer til projektor. Endret 5. mars 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Sinker Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Den boksen er på ledningen mellom pc'en og projektoren. En slags overgang mellom VGA og DVI på en måte. Det virker som om pc'en ikke finner projektoren selvom den er plugga i bak på utgangen. Men hvis jeg klarer å få lurt den på så blir alt bare grønt. Er det noen som vet om det går ann å flytte bilde ned litt på den CinemaOne projektoren?? Må jo nesten stå på gulvet for lyset går rett opp! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Regner med det er samme opplegget som på CinemaTen, der har du ikke mulighet til å justere bilde opp ned, det går heller ikke an å justere keystone. Jeg skjønner ikke helt hvor DVI kommer inn i bildet, så vidt jeg forstår er det VGA både på PC-en og projektoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå