thaNg Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 ER det et program hvor jeg kan se hvor var cpu osv er ? Altså at jeg kan se tempraturen inne i kabinettet eller på hardware ? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 skaff deg tempraturmåler Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja det finnst program, men om dei viser korrekt er ein annan sak. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja, du har f.eks Everest. Men som sagt, så er ikke disse programmene helt nøyaktig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Trådstarter lurer vel på hvorvidt det finnes en innebygd temperaturmåler på CPU slik som på HD, hvorvidt det finnes program som henter ut denne informasjonen, og hvorvidt denne informasjonen er pålitlig. Å skaffe en temperaturmåler er jo bare tungvint om dette finnes. AtW Endret 3. mars 2005 av ATWindsor Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 han kan kjøpe seg sånn tempraturmåler som står der cd-rommen er, der det viser tempraturen på cpu, minne, skjermkort og hd Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 han kan kjøpe seg sånn tempraturmåler som står der cd-rommen er, der det viser tempraturen på cpu, minne, skjermkort og hd Men det var jo ikke det han(trådstarter) spurte om. Han spurte om et program som viser temperaturen. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vet ikke om noe annet enn at du kan skaffe deg temperaturmåler, eller sjekke CPU-temperaturen i bios. Reboot maskina/Start opp maskina, og trykk 'Delete' når det står i dos at du kan gjøre det. Deretter kan du sjekke CPU-temperaturen. Vet ikke hvordan du kommer deg fram i menyene i bios, siden jeg ikke vet hvilket HK du har. Vet ikke om du visste dette fra før... Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 han kan kjøpe seg sånn tempraturmåler som står der cd-rommen er, der det viser tempraturen på cpu, minne, skjermkort og hd Men det var jo ikke det han(trådstarter) spurte om. Han spurte om et program som viser temperaturen. Men det står også "Hvordan ser jeg hvor kald pcen er ?" i emne på tråden. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 han kan kjøpe seg sånn tempraturmåler som står der cd-rommen er, der det viser tempraturen på cpu, minne, skjermkort og hd Men det var jo ikke det han(trådstarter) spurte om. Han spurte om et program som viser temperaturen. Men det står også "Hvordan ser jeg hvor kald pcen er ?" i emne på tråden. jepp Lenke til kommentar
tolrol Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Sisoft Sandra viser deg bl.a temp på hovedkort og CPU... Lenke til kommentar
koker Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Du kan jo bruke : SiSoft Sandra Litt for sein der Endret 3. mars 2005 av koker Lenke til kommentar
JJJJJ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Bios kan du sjekke det i........ Endret 3. mars 2005 av JJJJJ Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 kanskje det hadde vert litt enklere visst dei hadde visst kva hovedkort du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå