hero_ruler Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei jeg vil gjærne ha kritikk på CS clan siden min takker www.tgnc.us.tf Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Mine synspunkter: - Litt kjedlig og triste farger - Synes ikke det passer med hvitt innholdsfelt - Original CuteNews-template? Hva med å tilpasse det siden litt bedre? - Likte ikke fonten i headeren, og den er litt "tom" - Tabell-layot - Tabellen med nyheter bør gå helt ut til headeren - Greit fontvalg, men font color osv. bør ligge i css-filen - Savner footer Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ikke den tøffeste counter-strike klansiden jeg har sett. -Stygg header med overdrevet teksteffekt og er veldig kjedelig. - Menyen var grei nok, men skift font på feks MENY og skift bakgrunnsfarge til den du har på menyen - Rotete tabellkode. Lær deg HTML og CSS skikkelig. - Likte ikke innholdfeltet med hvit bakgrunn. Du kan evt lage en mtk overgang med gradient fra toppen av innholdsboksen - Masse skrivefeil som samlet gir et dårlig inntrykk. -Altfor lite cs-relatert side med lite grafikk som passer for en cs-side. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Takker for svar, Skal se hva jeg får gjort snart Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Først av alt: Helt ok side egentlig. Ting jeg liker: +Greit å lese teksten +Synes selve logoen funker Ting jeg ikke liker: -Faviconet er rett og slett stygt -Selve design-idéen (liker sjeldent den på clansider ) -Det at du har en annen farge bak tekst (både selve innholdet og meny) Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Må si meg enig i at det var styggt med hvit i hoved felte! Du har fortsatt mye å lære Endret 4. mars 2005 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Må dessverre si at jeg ikke likte noe annet enn fontvalget i innholdet. Hele siden er for grå og header er ikke pen å se på.. Det jeg likte minst var kanskje at du hadde hvit bakgrunnsfarge i innholdsboksen når resten av siden består av mørke farger. Min mening, da... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Pollen på siden bugger i opera (jeg har 8.0 beta), selve pollen går utom området sitt.. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 gjør det samme i firefox og Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 kjipt... #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Hehe, pollen var bare en prøve ting! Men det var en liten feil i .css filen som gjorde det hvitt altså det er rettet nå Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Tja, noe forbedring ser jeg, men svart skrift på grå bakgrunn går ikke, det er vanskelig å lese og ser ikke pent ut. Prøv å sett overskriftene (Da er siden oppe!. På medings tråden er oppe!.) som <h2> istedenfor. Altfor liten skrift for mitt vedkommende og toppene på menyen er ikke pene. Prøv å legge en ramme rundt hele siden og gjerne en pen dropshadow. Anbefaler deg å skifte bakgrunnsfargen på menytoppene slik at boksene blir mer helhetlige. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Tja, noe forbedring ser jeg, men svart skrift på grå bakgrunn går ikke, det er vanskelig å lese og ser ikke pent ut. Prøv å sett overskriftene (Da er siden oppe!. På medings tråden er oppe!.) som <h2> istedenfor. Altfor liten skrift for mitt vedkommende og toppene på menyen er ikke pene. Prøv å legge en ramme rundt hele siden og gjerne en pen dropshadow. Anbefaler deg å skifte bakgrunnsfargen på menytoppene slik at boksene blir mer helhetlige. grå bakgrunn går ikke, gadd ikke gjøre om cutenews helt:P, men nå er meste parten ordna med det <h2> <font style="font-family:georgia, verdana, arial, sans-serif; color:#fffff0; font-size:17;">{title}</font> Prøv å legge en ramme rundt hele siden og gjerne en pen dropshadow. Anbefaler deg å skifte bakgrunnsfargen på menytoppene slik at boksene blir mer helhetlige. Hmm, kansje når jeg får tid! Takker!, tready! Edit: btw takk til alle andre også! Noen fler innslag? Endret 4. mars 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå