Novec Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Kabinettet har aldri fått så mye oppmerksomhet som nå. Før var PC-kabinettene grå, klumpete og rett og slett lite spennende. Dette har endret seg radikalt. Med Chieftec's Dragon serie ble det satt en standard her i Norge, og med sitt nye DX-01SLD har Chieftec tatt et steg videre. Testen finner du her. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Chieftec DX01-SLD kabinettet har dette plass for en 2strømforsyninger samt vannkjølingsanlegg?? blir det for trangt eller går det akkurat hvis man kutter ut vanntank ol. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hmm, tror dette vil gå helt greit, selv uten å kutte ut vanntank (selv om det kan hende du må rive ut den ene harddisk skuff/brønn-tingen). Er hvertfall god nok plass til 2 strømforsyninger og en radiator i toppen, ved mindre denn radiatoren er drit feit, men da kan du jo alltids ta denn på utsiden. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Du blander nok. Kabinettet jeg har testet har ikke plass til mere enn en PSU, og det er dårlig plass til vanntank.. Servertoweret der imot (som jeg også har) har imponerende god plass.. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Fikk meg det kabinettet til jul, det er fulltowerkabinettet, fant vel ut at det er plass til 2stk strømforsyninger, kansje en gigant radiator fra 3dfxcool. Stikksag må uansett til for å lage luftehull for radiator så jeg bruker nok bare den litt til hvis det blir dårlig plass. Noen som vet om det finnes 24v strømforsyning til en billig penge? Har lyst til å drive maksimalt ut av peltier elementne mine når jeg omsider får den etterlengtede vannavkjølingen fra 3dfxcool. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg synes jeg kabinettet var fett (har ingen erfaring med andre kjølesystemer en vifter.). Må si jeg synes det var noe vanskelig da det ikke fulgte med noe form for tekst (bruksanvisning) i det heletatt. Slet en stund før jeg fant ut at jeg kunne bytte I/O Platen... Min er grønn ! :smile: Lenke til kommentar
-Stone- Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Er det noen som vet hvordan man får startet opp strømforsyning nr. 2 når denne ikke blir tilkoblet HK?? Lenke til kommentar
knutta_s Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 HOS Komplett.no er kabinettet på tilbud, og koster "bare" 750 kr. via web...noe som er verdt å ta med seg....jeg skal iallefall kjøpe det... -Knutta ------------------------ Theres nothing like a free thing...or a cheap thing Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Dette kan være tidenes verste necroposting, men vet noen hva slags vifte jeg kan kjøpe for å montere foran harddisk-skuffene for å kjøle ned harddiskene mine? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er ikke det de skuffene hvor du vanligvis klarte å klemme inn en 80mm vifte foran diskene, så de fikk litt kjøling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå