Flurry Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hej. Har et ganske stort IE problem. 'Menyen' på siden min funker ikke som den skal i IE. Den har margin-bottom: 2px; i css, men når jeg tar pekeren over og beveger musa nedover, går mellomrommene (margin-bottomen) vekk, men hvis jeg derimot beveger musa oppover, kommer margin (mellomrommet) tilbake igjen. Vil at margin-bottomet (mellomrommet) alltid skal være der. URL: http://ip.simpz.com Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 utrolig morsom bug du har da! feil jeg fant var: li#navigation -> #navigation li veit ikke om det utgjør noe forskjell men vært å prøve kan jo prøve med litt prioriterte verdier, legge på ekstra padding i IE el no? Annen ting som pleier å hjelpe er å legge border rundt, gjerne i samme farge, sån at den ikke synes, men det har en hjelpende effekt mange ganger. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 lyst til å dele med forsamlingen hva du gjorde for å få det til? Kan hende det sitter andre der ute med lignende problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå