Joachim_F Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 I forbindelse med den europeiske lanseringen av Metal Gear Solid 3: Snake Eater har utviklerne snakket litt om det neste spillet i serien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Standish Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 et godt eksempel på _litt_ informasjon om mgs4 håper de ikke bare hermer etter splinter cell og gir oss helt likt gameplay som der, noe de sikkert aldri gjør da, men... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Håpar det forsetter slik som det går no. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kult! Gleder meg allerede. Er det slik at MGS4 kommer til PS3, så må jeg nok ofre litt penger på å få begge deler Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vedder hardt på at det kommer i Høsten 2007, alle mgs spill har kommet hvert Tredje år på høsten. Hideo blir Excutive Producer da! Har så langt ingen tro på at spilet blir bra i go med at snake var 40år da mgs2 slutta. Stopp while you're ahead sier jeg bare. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Vedder hardt på at det kommer i Høsten 2007, alle mgs spill har kommet hvert Tredje år på høsten. Hideo blir Excutive Producer da! Har så langt ingen tro på at spilet blir bra i go med at snake var 40år da mgs2 slutta. Stopp while you're ahead sier jeg bare. Så om han er et eller noen år eldre enn 40 så kan spillet umulig bli bra? Lenke til kommentar
Standish Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hehe solidus var jo sikkert over 50 og han holdt seg jo bra... bare å gi snake en exosceleton-suit eller noe sånn som solidus hadde eller la oss spille som ninjaen Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Regner med at de slutter å lage Metal Gear Solid spill snart, og koker opp en annen helt til et nytt Metal Gear spill. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 La nå serien hvile i fred og la Kojima gå sine egne veier. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har ingen tro på dette prosjektet siden Kojima er ute av bilde som både manusforfater og regisør. Når noen bilder pluss noen videosnutter begynner å dukke opp og ser lovende ut da kan man begynne å tro at ting skal fungere. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ja jeg er litt nervøs for hvordan dette kommer til å bli. Men men, tenke positivt og spille MGS3 imens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg