kneck Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei, når jeg spiller cs så klikker pcen noen ganger. Eller man kan si at det er svært ofte!! Enten så får jeg en feil melding som dette:B] eller så slår skjermen seg av og blir helt svart! eller så slår skjermen seg av og blir svart med en annen feil melding sak som det står: "target out of range" jeg lurer fælt på hva dette problemet er, og hvordan det kan løses! Jeg har lastet ned den nyeste drivern til Ati, så det kan ikke være driveren...? Og det står at den klarer å kjøre open gl som jeg bruker i cs, men ellers så har jeg ikke noe mer info... :s Noen som kan hjelpe meg? Isåfall så hadde det vært kjempefint!!!!! Lenke til kommentar
kneck Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 ok, ingen som kan svare eller det hadde vært kjempe fint hvis noen kunne gjøre det for trenger VIERKELIG hjelp!!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har du sjekket temperaturen på skjermkortet? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Virker nesten som det er tempraturen som er problemet ja Lenke til kommentar
kneck Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 ossen sjekker jeg det dA? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Med for eksempel AIDA32. Se for øvrig http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
kneck Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) jeg har: Intel® Pentium® 4 CPU 2.80GHz 2.81 GHz 512MB RAM (ABIT IC7-G Hovedkort S478/800mhs, sata) Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128M DRR Western Digital Caviar 160GB 8MB PB virusporg: northon antivirus Windows Xp Prof. sånn det tror jeg vel er alt? sånn maskin har jeg ihvertfall... dette problemet har vært lenge. Og jeg har prøvd med nye drivere os.lign. men det funker tydlighvis ikke.. Endret 5. mars 2005 av kneck Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Prøv igjen, last ned de nyeste drivere til all maskinvaren din. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128M DRR Det er det samme skjermkortet som jeg har. Har du Overdrive på ditt? Høyreklikk på skrivebordet > Egenskaper > Instillinger > Avanstert > Overdrive Der skal det stå hvor mange grader skjermkortet ligger på. Akkurat nå ligger mitt på 35grader celsius... Lenke til kommentar
kneck Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 128M DRR Det er det samme skjermkortet som jeg har. Har du Overdrive på ditt? Høyreklikk på skrivebordet > Egenskaper > Instillinger > Avanstert > Overdrive Der skal det stå hvor mange grader skjermkortet ligger på. Akkurat nå ligger mitt på 35grader celsius... hmm.. nei sto nok ikke noe der... ensete var: generelt, kort, skjerm, feilsøking, direct 3d, alternativ, rotasjon, overlegg, fagebehandler , catalyst control center, visning, farge, open gl. og så igjennom alt, sto ikke noe om hvor mange grader den var på:S Endret 5. mars 2005 av kneck Lenke til kommentar
johnsen1337 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) hei, jeg har akkuratt den samme feilen som du har. Har du klart å fikse det?? Har du MSN messenger. Dette problemet skal løses!! :!: Endret 5. mars 2005 av johnsen1337 Lenke til kommentar
kneck Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 hei, jeg har akkuratt den samme feilen som du har. Har du klart å fikse det??Har du MSN messenger. Dette problemet skal løses!! :!: nei jeg har ikke fikset det... og ja jeg har msn Lenke til kommentar
johnsen1337 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hva er din Hotmail?? Min er [email protected] Add neg pliis jeg vil fikse dette problemet Lenke til kommentar
kneck Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 ossen sjekker man temp. på skjermkortet? og noen andre som vet ossen jeg kan fikse dette prob. ? Lenke til kommentar
johnsen1337 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 vedder på at de ikke vet noe om det,og ikke tør å svare Vi trenger hjelp her.............. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 du har et ati skjermkort sant? her er hva du gjør! stikk inn på kontroll panel-----> skjerm------->instillinger--------->avansert--------->og vpu recover ta av hakene der! så er det fikset Lenke til kommentar
kneck Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 du har et ati skjermkort sant? her er hva du gjør! stikk inn på kontroll panel-----> skjerm------->instillinger--------->avansert--------->og vpu recover ta av hakene der! så er det fikset det som er nå er at det ikke er noe: vpu recover der... :S Lenke til kommentar
johnsen1337 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg har testet det, men det skjer fortsatt. Så noe annet forslag?? Lenke til kommentar
lost^ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Hei! Jeg også har akkurat samme problem. Får svartskjerm og ender opp i en slags hvilemodus når jeg spiller. Har: Dell Dimension 8400 p4 3,2ghz 1024 ddr ram ATI RADEON x800xt 256 250 GB SATA hd Windows XP professional SP2 Jeg har overdrive, men det er deaktivert. VPU Recover kan man hake av, men problemet kommer fortsatt fram på en annen måte. Med VPU Recover AKTIVERT så får jeg SVART SKJERM og maskinen havner i en hvilemodus. Eneste måten er å restarte maskinen for å komme seg ut. Med VPU Recover DEAKTIVERT så FRYSER selve spillet bare opp og blir stående der. Etter et par sekunder så forsvinner lyden i en slags sirkulasjons runde hvert 3 sekund. *men her kan jeg spille litt lengre før problemet dukker opp* Må fortsatt restarte for å komme seg ut Kortet mitt ligger på 35-45c' så overheting er det ikke. Og har installert/reinstallert de nyeste driverne til ATI og både prøvd Catalyst, men det blir det samme. Har ikke klokket kortet. Den er ny sammens med maskinen levert rett fra Dell Om noen har funnet ut eller har noe å komme med så ville jeg være svært takknemmelig. Endret 15. mars 2005 av lost^ Lenke til kommentar
zhorty Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har hatt det problemet selv, men det var når jeg minimerte spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå