jrgen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 har min Amd athlon 2.8 ghz en stund nå, men på HKet mitt er den bare 1250 mhz elns. Noen sa jeg skulle ha en liten knapp på HKet opp og det gjorde jeg. Men da fungerer ikke skjermen av en eller annen ar grunn.? Noen som kan hjelpe meg.? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Leste feil. Endret 3. mars 2005 av ViVentis Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Du må nok gå inn i bios å stille opp multiplyern litt. Sjekk ut manualen til hovedkortet ditt så finner du det sikkert ut. Edit: Damn, ble bare rot dette, ikke meninga dette her Endret 3. mars 2005 av ViVentis Lenke til kommentar
jrgen Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Står ignenting om det i manualen å bios o.s.v kan jeg ikke noe med Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Da er det bare å få noen som kan bios til å se på pcen din, eller at du finner noen som har samme HK som deg til å forklare. Hvilket Hk har du? Lenke til kommentar
jrgen Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Har et gigabyte ga-7n400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå