Gabriel Shear Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Har kjøpt en USB hub på ebay, og fikk beskjed at eg måtte betale 16 GBP (192 KR) i frakt... Pakken er på 1. kg Sist gang jeg bestillte en mobilkabel i fra USA så betalte jeg ca 50 kr i porto... Skal det virkelig være så dyrt? Er det mulig å sende den usb huben som brev, eller et eller annet for å få prisen ned? USB huben er en belkin Hi-speed 7-port som koster en 450 kr i Norge, som jeg fikk for 200. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 posten skal ha 210 spenn for å sende en 1 kg pakke til "europa forøvrig".. tror nok du skal regne med 200 spenn i porto jeg.. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Porto variere mye... Å sende en pakke på 1kg fra norge til usa kostet meg 260 kr, men å sende en like stor pakke andre veien kostet 75kr.. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 http://sg.royalmail.com/servlet/acedispatc...pageId=frameset Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 sendte en firkanta box på billigste vis fra Irland og hjem til jul... 4,7 kilo og 58 euro... lite rimelig med andre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå