Gå til innhold

PowerColor X850XT pcie

Anbefalte innlegg

Fikk dette kortet i dag og må si jeg ble positivt overrasket,ikke minst med tanke på støy.

Før dette har jeg prøvd et Asus X800XT og la meg si det med en gang,Asuskortet støyer mye mer.

Ja faktisk så hører jeg ikke vifta på PC kortet under normalt bruk, den støyer riktinok under oppstart,men det varer 2-3 sekunder så blir det stille,menst asus vifta også ble roligere men på langt nær like stille .

Du skal faktisk belaste kortet ganske mye før den øker farten og det blir litt støy, dette vil jo i hovedsak skje i spill og der er det vel såoass støy fra før at dette ikke betyr noe.

Jeg vil iallefall annbefale dette kortet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PowerColor X800XT PE sine kjølere bråker skikkele... det er noko som skraper heile tid.. har hatt to stk til no og begge var fly deluxe... heldigvis passa vannblokka som eg laga for 9800 kortet mitt på x800 so då vart det stilt i alle fall... nesten litt misunneleg på x850 kortet ditt eg :blush:

Lenke til kommentar

Jepp,må si jeg trodde det skulle støye mer enn et X800XT,men det viste seg å være motsatt :)

Nå er det bare å vente til i morgen at jeg får det kabinettet det skal inn i (Stacker) så blir det vannkjølt med en vanntemp på ca 8 grader :evil:

Lenke til kommentar

mitt oppsett er allerede i stacker med vannkjøling...Har ikkje overklokka enda sida eg sliter med å finne gode timings til mine Kingston hyperx brikker... forslag?

elles so får eg ein load temp på ca 38 grader maks på både skjermkort og cpu so eg er fornøyd med det... før so pliede kortet med org kjøler ligge på 50-65 grader... kjøleren er slik sett "dårleg". men kortet tåler jo masse varme so det går jo bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...