Gå til innhold

Bikkja mi er ikke så syk allikevel

Villmink

Anbefalte innlegg

Var hos dyrlegen med bikkja mi Balder i går etter at han hadde kastet opp magesaft nesten hver dag i halvannen uke og hadde problemer med å holde på maten. Den måtte bli igjen hos dyrlegen hele dagen for observasjon og prøver og når jeg kom for å hente han fikk jeg beskjed om at han sannsynligvis hadde en svulst eller et fremmedlegeme i magen og måtte opereres i løpet av helgen. Dette trodde de fordi kontrastvesken ikke tok seg gjennom systemet så de kunne ta dugelige røntgen av området, og de trodde det var svulsten/fremmedlegemet som forhindret hundens tarmsystem i å fungere som det skulle.

Sov ikke et sekund i natt da jeg trodde jeg kom til å miste han eller i beste fall fikk noen år med lange og vonde operasjoner og behandlinger, men da jeg kom til dyrlegen for å ta nye bilder i dag hadde vesken spredd seg i systemet så de fikk tatt bilder, og de så ikke tegn til hverken fremmedlegeme eller svulst. De så derimot en relativt kraftig infeksjon men de var nesten helt sikre på at det lot seg kurere med medisiner og spesialdiett. Han blir sannsynligvis raskt frisk igjen og slipper operasjon. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...