TheRekster Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ingen som har erfaringer fra handel hos games199.com da? Jeg har vært innom der nonen ganger. Kjøpte et par spill til Xboxen min, Alias og XIII. Spillene kom etter ca. en uke, så det synes jeg var greit. #ting går sikkert veldig raskt og bra når ein sitter på same ip som dei som jobber i firmaet# Ha ha... Dagens!! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeez, steng nå denne tråden før samtlige fjortiser på forumet finner veien inn hit. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Et ord: patetisk Endret 22. mars 2005 av rottert Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 haha bra!! noen som gidder å sende en mail til butikken og be om en forklaring? haha må bare si BUSTED!!!!!!!! :!: Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) *slettet* Endret 22. mars 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg er nok ikke en fjortis, men venter uansett på en "Forklaring" på dette... Så jeg ser ingen grunn til at tråden stenges. De bør vel uansett få en sjanse til å forklare seg. Lenke til kommentar
lie Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg er nok ikke en fjortis, men venter uansett på en "Forklaring" på dette... Så jeg ser ingen grunn til at tråden stenges. De bør vel uansett få en sjanse til å forklare seg. Enig med den. Alle kan få en sjangse til. De kan sponse med premier/konkuranse til hw f.eks? Få litt honnør på det Lenke til kommentar
fudun Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Veldig bra at folk tar seg tid til å henge ut disse gutta (han karen)... I mangel på kastrering eller dødsstraff for svin som dette hjelper det faktisk med den gode gammeldagse gapestokken. Det som forbauser meg, er at disse svindlerne gjerne er dumme i tillegg - og det kan vi takke en eller annen høyere makt for. Den 'Marita74'-posten var så åpenlyst skrevet av disse folka, trengte ikke ip'n for å se det. Hvor dum går det an å bli? Nå bytter de vel navn og design og prøver igjen.... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hihi. :!: Men la nå stakkaren forklare seg før dere stenger posten da. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Da er denne butikken notert som en butikk jeg aldri kommer til å handle noe fra. Kommer selvfølgelig til å spre dette til vennene mine også. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 samme her...useriøst!!! Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Dette er den morsomste tråden på hele HW.no Snakk om å bæsje på leggen! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Googla litt og fant dette. http://x6.no/art/10287.html Lenke til kommentar
buskbjørn Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) hehehe... utrolig artig når idioter tror de har gjort 'årets' beste bedrageri, for så å komme tilbake etter en liten stund og se at dette stedet består av folk med litt mer enn 60 IQ det er jo tross alt en hw side med mange data-begavede folk offtopic: hw burde kanskje stille klokka... Endret 27. mars 2005 av buskbjørn Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 btw.. ang moms på pakker over 200 kr. skal man ikke legge til frakten oxo.. før man får grunnlaget for moms??. mener jeg husker det slik. Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Nei,så lenge varen koster under 200 kr er det momsfritt men hvis varen koster over 200 kr er det moms på frakt også. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er ikke moms på frakt uansett da! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ingen som har erfaringer fra handel hos games199.com da? Jeg har vært innom der nonen ganger. Kjøpte et par spill til Xboxen min, Alias og XIII. Spillene kom etter ca. en uke, så det synes jeg var greit. #ting går sikkert veldig raskt og bra når ein sitter på same ip som dei som jobber i firmaet# hahahaha det er så busta det god reklame dette ja Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Serriøst.. noen har lite mellom ørene.. har hørt mye rart om denne karen.. synd at han ikke lærer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Alt jeg har å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå