Gå til innhold

Hvorfor er games199.com så usannsynlig billig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig at de prøver seg på den der. De kunne i det minste brukt en proxy så vi fikk leve i spenningen. Godt å vite at de må ty til løgner for å selge produktene sine, da er det vel liten grunn til å sende sin edle nettleser i deres retning.

Lenke til kommentar
Utrolig at de prøver seg på den der. De kunne i det minste brukt en proxy så vi fikk leve i spenningen. Godt å vite at de må ty til løgner for å selge produktene sine, da er det vel liten grunn til å sende sin edle nettleser i deres retning.

Jeg er enig, jeg forstår rett og slett at det går an å prøve seg på ett så billig triks, og ikek gjøre noe i det hele tatt for å skjule det.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så genialt! :!:

Klikka meg inn på nettsidene, og vurdererte sterkt å handle noen billige spill til gebursdagen til lillebroren min, men jeg trur jeg står over.

Morsomt å se om de kommer med en unskyldning eller noe.

Altid morro å se noen drite seg ut, denne posten redda dagen min.

Lenke til kommentar

Åh det er så gøy når noen legger hodet sitt på stabben på denne måten! :evil:

 

Ærlig talt vet jeg ikke om jeg skal grine eller le, dette er jo både tragisk og latterlig... At vedkommende presterer å tro at han kan opprette en ny bruker fra samme IP på et harware-forum uten at det blir gjennomskuet umiddelbart, er for meg en gåte.:angry: Hadde dette vært et forum for strikkende tanter, så hadde det muligens funket (nei, sven_anders/marita74, dette er ikke ment som et tips).

 

Som det ble nevnt lenger oppe er det lenge siden sist dette ble forsøkt her på forumet, så egentlig var det mest morro - særlig siden det ble oppdaget så raskt.. :lol:

Lenke til kommentar

jævla teit at jeg har bestillt spill hos playx.no assa... har bare fått det ene av de også, det andre påstår de sitter fast i tollen... begynner å bli litt egnstelig nå ja... men det første fikk jeg da.. support har jeg heller ikke noe å utsette på...!

er forresten det SIms2: expasnison greia jeg ikke har fått, kjøpte det for 199,- (til dama...)

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Åhåhåh... så bra! :lol:

 

Hater sånne griske, grådige, gjerrige duster som gjør ALT for å lure folk kun til tjeneste for seg selv!

 

Vurderte å ta en titt på denne siden, men da jeg leste litt lengre ned og så at dusten hadde opprettet en ny bruker for å skryte på butikken sin, da droppa jeg det!

 

Snakk om å bli tatt på senga/med buksene nede.

 

EDIT: Er dette lov? Kan ikke noen anmelde han? Griske dust.. straffen for dette skulle vært 100 piskeslag og en så dyr bot at han blir gjeldsslave resten av livet. Eller det er han sikkert allerede så mye som han lurer seg selv.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Hehe, gøy.

Dagens humor for meg det her, selv om den dagen her begynte å bli ganske lang.

 

Hadde nok tenkt to hakk før jeg hadde gjort noe slikt.

F.eks, ***

 

Nei, det her er for tynt.

Jeg hadde sparket han ut på dagen hvis jeg hadde hatt min egen bedrift.

Slikt ødelegger for bedriftene.

Ikke første gang vi leser om slikt? :no:

 

Edit: Fjernet hvordan jeg hadde gjort det. Vil ikke oppfordre til slikt.

Tydelig at ikke folk skjønner egentlig hvordan det skulle gjort.

Endret av lie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...