Gå til innhold

Mp3-spiller på omvei med sightseeing i europa

Anbefalte innlegg

Min Zen Micro var skadd, så en ny en ble sendt til meg fra Dublin. Dette ville jeg tro var en enkel affære: Altså fra Dublin, kanskje innom London eller noe, og så til Oslo.

Men neida. Pakkesporingen ble mer og mer gøy.

Først ble den sendt fra Dublin. Så ankom den Norge. Videre ble den sendt til Birmingham. Derfra ble den sendt til Unna og så videre til Flensburg. Nå er den tilbake i Oslo og i min hånd.

Noen som har en logisk forklaring på hvorfor min mp3-spiller tok en omvei innom england og tyskland etter at den hadde vært i norge?

http://www.parceline.com/pltracking/pl_qui...imageField.y=13

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det samme skjedde med min Zen Xtra 30gb.. den ble skadet og jeg sendte den til creative folka for å få en ny... jeg så på pakke sporingen og de sente den til alle de merkeligste steder :hmm:

Men jeg mener der var vert det, når jeg da fikk den nye spilleren var den en 60gb istedenfor :!:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
standard det.. blir alltid sendt til masse rare land, gjerne england, før de kommer til deg  :p

Poenget var vel at den faktisk kom til Norge, før den ble sendt ut igjen på en rundtur før den igjen kom til Norge for andre gang.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...