slettet Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kvifor er Outlook Express ein del av WinS2k3, EE? Epost bruker ein normalt sett på ein arbeidsstasjon.. .. og OE bruker ein vel ikkje om ein absolutt må? Det går forresten ikkje an å avinstallere det med "Add/Remove Programs" heller! *Tåpelegt* Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 OE tar ikke store plassen skulle jeg tro. Det er noen som bruker mail klienten på serverene sine til server spesifikke ting. Gjør det der jeg jobber iaffal =] Lenke til kommentar
kamus Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 En del bruker den i forbindelse med systemer som melder feil. Har sett eksempler på folk som har mailvarsling fra SQL, WEB osv og bruker da OE på servern for å slippe å få det på sin egen mail. Lenke til kommentar
slettet Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) For all del. Eg ser til ei viss grad nytten av å ha OE på ein 2k3-server (bruker den sjølv for å motta feilmelding frå eit RAID-array og eit AV-CS), men eg liker ikkje at det er installert som standard, og liker mindre det at det ikkje går an å fjerne... Dess mindre unødvendig som er installert, dess betre. [edit]Trur eg formulerte meg litt dårleg i fyrste innlegg. (Ro, ro til fiskeskjær...)[/edit] Endret 3. mars 2005 av nmedaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå