Gå til innhold

Film: Har laget en turnfilm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Jeg synes ikke den var så veldig bra..

Du brukte lite effekter og det er bra... for det skal ikke være mye effekter i en turnfilm. Men bilde og musikk burde passe synes jeg...

På din film, var det mye film uten at det skjedde noe.. det var litt kjedelig synes jeg...

PS! Det er vanskelig å redigere en bra turnfilm. Stå på!!

Lenke til kommentar

Tro meg, jeg har sett de filmene mangen ganger. Og jeg vet den filmen min er litt langtrekkelig kansje, men det var alt vi hadde fått filmet og jeg ville bare mekke sammen noe fort. Skal lage en ny snart som forhåpentligvis blir litt bedre. Skal ta oss litt bedre tid til å filme den neste. Har planlagt litt bedre hva som skal være med i den. Det er gøy å lage film, selv om jeg ikke er helt på nivå med disse danskene "enda".

Skal filme litt mer sammenhengende ting neste gang slik at det blir mer flyt i det;)

Og til deg Stian123 så er det en del bugs på den siden din, jeg kan gjerne hjelpe deg å fikse det hvis du vil. Tips: Tables er IKKE veien å gå.

Endret av Aisutora
Lenke til kommentar
Og til deg Stian123 så er det en del bugs på den siden din, jeg kan gjerne hjelpe deg å sikse det hvis du vil. Tips: Tables er IKKE veien å gå.

heh... :p

Takker for tilbudet, men på samme måte som du redigerer filmer i en fei, gjør jeg det samme med hjemmesider... Ville bare ha en side å legge filmer ut på... tok meg en times tid

Men som sagt; Ellers takk! :D

Du kjenner til Hulby altså...?

Er du troppsturner eller?

Lenke til kommentar

Trener i Åsane Turn. Lag fra Bergen. Vi skal delta med seniortropp på neste konkurranse, blir spennende å se hvordan det går, vi pleier ikke å komme på de beste plassene. Det er ikke fordi vi er dårlige, men fordi vi ikke har så fin stil alltid. Men jeg skal si deg en ting. Det er vi som får all oppmerksomheten fra publikum. Alltid. Og det i seg selv er en deilig følelse.

Jeg satser på at vi har fire doble saltoer som sisteserie på den konkurransen. Det blir vel høyeste vanske vi har hatt noen gang :D

Jeg driver og trener på skru nå, det er noe som ikke stemmer med meg og skru, det funker liksom ikke. Men har dyktige trenere så jeg lærer det nok snart.

Skal filme noe cheerleading fra NM showet våres i morgen, tenker jeg legger ut en film fra det en gang etter NM er ferdig 12 Mars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...