KristianU Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Heisann Kan noen hjelpe meg med å lage et "hva spilles nå script"? Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener, så er det et slikt f.eks Radio Tønsberg har på sine sider.. -Link- Er helt blank etter å ha søkt gjennom alt av gratis-script sider. Kan noen hjelpe? Mvh. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det skulle ikke by på noen store problemer, går ut fra det finnes informasjon om hva som spilles i en database? Eller tenker du på at det skal være en tekst som scroller med informasjon om hva som spilles, og at det er selve scrollingen du lurer på? Lenke til kommentar
KristianU Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Det skulle ikke by på noen store problemer, går ut fra det finnes informasjon om hva som spilles i en database? Eller tenker du på at det skal være en tekst som scroller med informasjon om hva som spilles, og at det er selve scrollingen du lurer på? Tenker på å få hentet informasjonen.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 For å hente informasjonen, så må også informasjonen sendes/lagres et sted. Nå vet jeg ikke hvilken player du tenkte å bruke, og jeg har ingen kunnskap om det heller, men vil bare nevne at player bør ha en funksjon som sender info til scriptet e.l. om hva som spilles akkurat nå. Kanskje det finnes en plugin. Kanskje du må skrive plugin selv (C/C++). Med slik funksjon/plugin så kan du få player til å sende info om musikken som spilles nå til et script som oppdaterer flatfil/database som du lar PHP scriptet hente info fra om "hva som spilles nå". Lenke til kommentar
LoS Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvilket program bruker du, eller har tenkt til å bruke? Hadde en gang noe sånt til shoutcast, kan sikkert grave det opp hvis jeg fortsatt har det, og du bruker shoutcast, selvsagt. Lenke til kommentar
KristianU Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Bruker Dalet 5.1e til avvikling, men hvis du har det til shoutcast, så skal jeg nok klare meg med winamp eller Sam Broadcaster mao: finn! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Her er det ihvertfall noe til shoutcast. http://www.kription.com/scxml/recent.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå