Gå til innhold

masse skjulte filer i windows..

Anbefalte innlegg

når jeg går inn i brenne programmet mitt å skal velge filene jeg skal brenne så kommer det altid masse filer som jeg ellers ikke ser eller har tilgang til i winodws? hvorfor er det masse såne filer? kan jeg få tilgang til de på noen måte eller?

noen som vet ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Japp, gå på Folder Options i hvilket som helst åpent vindu, advanced, show all files.

Evt på norsk "Mappealternativer/avansert/vis skjulte filer". Så trykker du på knappen for å gjøre dette i ALLE åpne folders heretter. Den er på samme sida.

Det er sånn for at man ikke skal kunne slette viktige systemfiler ved å merke feil fil når man sletter ting.

Er egentlig bare tull å ha på visning av alle skjulte filer, du får bare fram masse smådrit du aldri bryr deg om eller har interesse av å se på likevel (stort sett .dll filer og sånt som er uleselige i tekstform). Eller uinteressante logfiler.

Med mindre du på død og liv må være så leet at du har det på bare for å ha det på.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg bruker som oftest å "rydde" litt på dataen ved å gjøre slik at filer ikke vises. Mange program legger til diverse mapper/filer i "mine dokumenter" osv.

Mange av disse er nyttige men noen ikke og du har som oftest også bruk for de en gang, så da er det bare å skjule.

Det er forsyrrende å se fullt av filer man til vanligvis ikke trenger :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...