Ghost Tulsa Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei. Sitter på en hybel, og en kompis av meg har tatt opp maskinen til familien. XP der er innstallert med forskjellige brukerkontoer. Når han skal inn på mine delte filer, kommer det opp at administrator ikke lar han få tilgang på mine filer. Noen idè på hvordan vi kan fikse dette? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Begge må kjøre sånn nettverks-veiviser. Muslig at dere ikke har gjort det å at dette er feilen. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 er dette filer som ligger under mine dokumenter? eller er det en tilfeldig delt mappe? mine dokumenter har (dersom du har valgt det) ekstra beskyttelse, og vil på den måten ikke bli tilgjengelig direkte for andre datamaskiner på nettverk. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Det er som i et vanlig nettverk, jeg deler de mappene jeg vil. Fungerte fint på en annen maskin som ikke hadde opprettet brukerkontoer. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Problemet er at jeg kommer inn på hans filer, men han kommer ikke inn på mine filer Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 XP Home eller Pro ? Er "Enkel fildeling" aktivert ? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 XP Home eller Pro ?Er "Enkel fildeling" aktivert ? Hvor aktiverer jeg det..? Nettverket hra sluttet og fungere her også Skriveren er visst oppe og går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå