Goliath Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg skulle gjerne lage en applikasjon som var uavhengig av en Javaeditor for å kjøres. Vil gjerne ha en Java Source File som executable fil (.exe) slik at jeg kan sende den til andre og de kan åpne den. Lar dette seg enkelt fikses eller kreves det enorm mye arbeid? (just in case: bruker JCreator Pro fullversjon) Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg skulle gjerne lage en applikasjon som var uavhengig av en Javaeditor for å kjøres. Vil gjerne ha en Java Source File som executable fil (.exe) slik at jeg kan sende den til andre og de kan åpne den. Lar dette seg enkelt fikses eller kreves det enorm mye arbeid? (just in case: bruker JCreator Pro fullversjon) Finnes flere forskjellige muligheter her... Ene er å lage en .jar fil som er kjørbar på alle systemer som har installert JVM... Dette er det enkleste og mest utbredte. Ellers er det mulig å lage en .exe fil hvor du pakker med JVM slik at du på den måten sikrer at filen kan kjøres. Har dessverre aldri sett noen gjøre det, men det skal visstnok være mulig. Et søk her kan kanskje gi deg en guide til hvordan gjøre det.. Men vil nok anbefale å lage .jar filer til å begynne med... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 k. hvordan lager man .jar filer da? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 k. hvordan lager man .jar filer da? Et kjapt søk på forumet jeg linket til over gir bl.a. dette resultatet... Eller et annet resultat som virker enda enklere her... Er ikke søk funksjonen en flott ting? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 søk funksjonen hvafornoe? ..thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå