Tomeddie Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei! Lurer på om det er internett på "The Gathering"? I såfall, åssen hastighet? Takk! Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja! hehe, hastighet er eg ikkje sikker på. men det er nok 10 eller 100 Mb/s Lenke til kommentar
Tomeddie Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Ok, hadde ikke peiling på om det var det, har ikke vært der før. hehe. Men takk for svaret. Takk! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Om det er internett? Ja det er det! Hvertfall til tider Skal visst være ganske så syk linje der i år, uten at jeg kan si noe om hastighet... Lenke til kommentar
Tomeddie Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Ok, kjekt med internett Da er det sikkert temmelig bra linje.! Takk! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 var vel Gigabit nettlinje i fjod? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 skal i allefall være gigabit linje i år.. det var i allefall det han som er "sjefen" for tg sa på mess-tv hin dagen Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Linja er på en gigabit. Og ifjor hadde jeg ca 13-15 megabit linje.. Er ikke så aller værst det Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det var vel 100mbit fdx i '02 og 1gbit fdx fiber i '03 såvidt jeg husker, så det blir vel neppe dårligere i år Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ble det ikke 2gbit i år da? Siden OsloLAN skulle ha det? Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 nei, de droppa internett i år, de har denne ganga koblet sammen pcene i noe de kaller LAN. Det blir morro for nå skal vi kunne linke på spill, hente filer hvos værandre osv Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 nei, de droppa internett i år, de har denne ganga koblet sammen pcene i noe de kaller LAN. Det blir morro for nå skal vi kunne linke på spill, hente filer hvos værandre osv Var det ikke snakk om å kutte det også da ? Synes en blåhai kom og satte seg på skuldra mi og sa det. Men over til en annen ting, hvorfor ble det blokka en popup på idet jeg klikka meg innpå denne siden ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Men over til en annen ting, hvorfor ble det blokka en popup på idet jeg klikka meg innpå denne siden ? Har du fått en PM kanskje? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det blir en internettlinje på 1 gbit, ja, full duplex. Egentlig tilsvarer vel dette noe sånt som 64 Kbps pér bruker, men de første to dagene i fjor lå jeg stabilt rundt 1 Mb/s, noe som er genialt bra. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det blir en internettlinje på 1 gbit, ja, full duplex. Egentlig tilsvarer vel dette noe sånt som 64 Kbps pér bruker, men de første to dagene i fjor lå jeg stabilt rundt 1 Mb/s, noe som er genialt bra. Det er jo sjelden full load på linja, da. De færreste sitter og laster det de er gode for fra utsiden av skipet, liksom. Snittet i 03 var vel rundt 600mbit, og de peaka ikke 1gbit før tredje dagen, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå