Ozelot Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jo, det har seg seånn at jeg tilfeldigvis fant ut at jeg kunne laste ned max 2 trailere fra filefront.com. Noen som vet hvordan man endrer på dette ? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det er nok filefront.com som har den innstillingen, og ikke XP. Noen servere har satt max download til 2 stk pr. ip, eller noe i den duren. Har vært borti noe slik selv, og det har ingenting med operativsystem og gjøre. Iallefall ikke noe slik jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Windows XP med SP2 tillater kun 10 tilkoplinger til/fra maskinen. IE (Internet Explorer) kan kun laste ned to filer samtidig. Begge disse kan dog endres via registeret/tweak. Bytt nettleser eller bruk en "download manager". Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 HappyRay: Har aldri hatt problemer med å laste ned tre-fire-fem ting om gangen i Windows XP uten å fikse på noe register. Verken med eller uten SP1/2. Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 nei, hvis du bruker Opera eller Firefox så har den ikke den begrensningen da så klart. er vel bare IE som har denne begrensningen. Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg har da vitterlig lastet ned mer enn 2 filer samtidig med IE! Kan ikke huske om jeg har prøvd det etter sp2, men det fungert 100% før det. Uten tweaks/endringer av noe slag. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Var kanskje IE 5.5 som hadde max 2 nedlastinger? Jeg vet at en av IE-versionene hadde en begrensning på det iallefall, trodde egentlig det gjaldt alle versionene av IE Anyhow, om dere som sier dere kan laste ned mer enn 2 filer samtidig fra IE, har dere original XP? Om ikke, så er det lett å lage en ISO uten denne begrensningen i IE, noe de fleste som legger ut piratkopier av XP gjør vil jeg tro. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Har original Windows XP Pro ENG med SP2. Har aldri merket at jeg bare kunne laste ned to om gangen med IE på noen av Windowsversjonene. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 IE 6 tillater bare 2 samtidige nedlastinger. Dette fikses med en registrerfiks. Link: http://tweakxp.com/article139577.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå