Kent (StudioFreya) Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 En heatpipe på nait03 i casebuild(/mod) og et gavekort på 1000 kroner og mp3-spiller på nait04 for å "visualisere" et dikt Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) 20,000 cs edit: delt på 5 = 4k på meg Endret 3. mars 2005 av christaaah Lenke til kommentar
anbar Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 20,000 cs edit: delt på 5 = 4k på meg så du editerte.... arg... men fortsatt 4k er niajs...hvor vant du? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Et spark bak for å vinne i en wc3 kompo på kompisLAN. var sikkert derfor de ander spilte dårlig, siden de viste hva premien var, noe jeg ikke gjorde, sidne jeg kom senere enn de andre... Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 jeg å clan min vannt proball compoen på xtralan 600 kroner delt på 3 proball er en mod til q3 btw, mer som en blanding av handball og fotball. Viss du har q3 DL nå ! Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kom på andre plass i tennis compo på xbox på TG05 mot han Jess Cliff fra Valve. Vant: 7 nøkkelbånd-rundt-halsen-greier 2 Spill (Hvorav det ene ikke var i coveret) 2 Demoer på Microsoft software 4 Xbox spill 1 Halo figur 1 mini Intellimouse (dummy) 1 Caps Helt kurant for en som aldri hadde prøvd det før... Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hmm, det jeg har vunnet er bare små-premier på 1on1 compoer på et lite lokalt lan her i kommunen. Først vant jeg en razer mus, men den gidde jeg bort til en kompis som kvinte over at han tapte fordi musa hans var fucka Så vant jeg en razer musmatte på et senere lan, den tok jeg selv fordi jeg satt å spilte med en musmatte fra gamezone.no Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 jeg å clan min vannt proball compoen på xtralan 600 kroner delt på 3 proball er en mod til q3 btw, mer som en blanding av handball og fotball. Viss du har q3 DL nå ! What he said. Må jo også få med at jeg og Joi her vant en fin liten toaster som førstepremie i tower-defence compoen. :!: Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 exequtor(vet ikke hvordan det staves) t-skjorte signert av exeq. var den enest t-skjorten de gav bort. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har aldri vunnet noe som helst på LAN, men så har jeg heller aldri vært stor-deltager i compoer. Den eneste compoen jeg har vært med i var en Quake 2 compo på Codebreaker i fjor (for-fjor?) sommer. Og da tapte jeg stort. Til slutt bare ga jeg opp. Lenke til kommentar
stengah Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Riva TNT2 Ultra. Førstepremien i en Quake 2 compo i 1999 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg vant en museklikkekonkurranse på ett lite LAN jeg var på.åssen program brukte du får å måle dette? Jeg aner ikke hva programmet heter. Jeg søkte etter museklikk +compo på google m.m, men fant ikke programmet.. Det eneste jeg fant var denne tråden Så jeg spør her isteden for å lage ny.. Noen som har download til det programmet? Må vel ha noe On-Topic da.. Jeg vant... en New Energy på et dataparty jeg og en kompis arrangerte en gang Husker ikke hva konkuransen gikk ut på.. Var vel ikke store greiene Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) 100kr på eit kompis LAN som vi samla inn får moro. Btw vant kr i cs 1on1 vi var 4stk, møtte ein enkel mostander i semien og gulla som f### i finalen og vant EDIT:leif mm Endret 6. september 2005 av izoren Lenke til kommentar
Josten Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Joda, vant anarchy online og en utgave av superplay for å ha meldet meg på tidlig til oslolan-04 Dessuten har jeg vunnet diverse småting (penner, tastatur) for å ha svart riktig på noen spørsmål på bussen til tg05. (Var egentlig en venn av meg som vant, men jeg hjalp han med spørsmålene). Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fineste jeg har vunnet er et kyss av en av de nydligste guttene som finnes! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg vant amd-musematta mi, på tg i år Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har ikke vært på LAN enda jeg.. tør ikke med den PCen jeg har her nå.. innebgd UniChrome 64mb minne.. hahahahaaaa Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 mange fine premier her ja Lenke til kommentar
simerix Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hva er egentlig et LAN arangement for noe? Endret 8. september 2005 av simerix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå