Pentium-Power Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Tittelen taler for seg. Hva er den fineste, mest verdifulle, største premien du har vunnet på LAN-parties? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 TheLAN-mini, Icy Tower-compo! Vant en halvannen liter rødbrus Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Hmm. Jeg tror jeg må rangere fullt sponset tur til Barcelona og TechEd 2001 på Microsoft sin regning som øverste.. (TG2001), ellers rangerer også ~3000kr fra TG2003 høyt oppe, sammen med omtrent like mye i 1998 (tror jeg det var). Tror det stort sett har vært overskuddspartyer siden 1997 Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 160 gig disk er det eneste jeg har vunnet på lan noen gang, hehe.. Eller vant vel ikke, fikk den fordi jeg hadde bursdag, hehe OFFroadLAN 2003 Lenke til kommentar
sunh Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Vunnet noen tusen kroner til sammen i Q3-compoene på TG02 og 03. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Vant en TP-kabel med neonlys i endene for å ha meldt meg på tidlig Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Vant en TP-kabel med neonlys i endene for å ha meldt meg på tidlig LOL skikkeli hardt arbeid for å "vinne" den alltså.. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Vant en T-skjorte, med BF-logo på venstre brystside og teksten "LAN-soldat" på baksiden, for å ha kommet på andreplass i BF-compo. Dette var på ByLAN03. Endret 3. mars 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Gavekort à 1000 kr. og en mp3spiller. Dette vant jeg på naIT04 for å knuse en pc. Foruten om dette har jeg vunnet et par småting men ikke så mye. Men har vært med på mer enn nok compoer, spesielt scenecompos Herr Brun Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg vant en museklikkekonkurranse på ett lite LAN jeg var på. Første premien var Dungeons and Dragons på DVD og en gamepad. Men for meg var det kun æren som appelerte, må jo forsvare tittelen som Fetsunds raskeste musehånd! 1550 klikk på 60 sekunder. ~26 trykk i sekundet. Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg vant en museklikkekonkurranse på ett lite LAN jeg var på. Første premien var Dungeons and Dragons på DVD og en gamepad. Men for meg var det kun æren som appelerte, må jo forsvare tittelen som Fetsunds raskeste musehånd! 1550 klikk på 60 sekunder. ~26 trykk i sekundet. 26 trykk i sekundet er fysisk helt føkings umulig!!! kan filme når du trykker? du må jo ha power krape eller noe. åssen program brukte du får å måle dette? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) 26 museklikk i sekundet? Det er jo ikke mulig... Endret 3. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg vant en museklikkekonkurranse på ett lite LAN jeg var på. Første premien var Dungeons and Dragons på DVD og en gamepad. Men for meg var det kun æren som appelerte, må jo forsvare tittelen som Fetsunds raskeste musehånd! 1550 klikk på 60 sekunder. ~26 trykk i sekundet. 26 trykk i sekundet er fysisk helt føkings umulig!!! kan filme når du trykker? du må jo ha power krape eller noe. åssen program brukte du får å måle dette? Jeg aner ikke hva programmet heter. Jeg bruker hele kroppen når jeg trykker. Har spasmer i hele meg. Folk ler litt når jeg trykker, men etterpå måper de. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg bruker hele kroppen når jeg trykker. Har spasmer i hele meg. Folk ler litt når jeg trykker, men etterpå måper de. Jeg tror det ikke, før jeg får se det... Lag en film da Hørtes mistenkelig ut med 26 trykk i sekundet... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Vant engang en pose bamsemums på et lan! det var førsteprisen i en Gitarkonkuranse! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg bruker hele kroppen når jeg trykker. Har spasmer i hele meg. Folk ler litt når jeg trykker, men etterpå måper de. Jeg tror det ikke, før jeg får se det... Lag en film da Hørtes mistenkelig ut med 26 trykk i sekundet... Jeg må nesten legge til at begge knappene på musen gjelder. Så hånden går bare 13 ganger opp og ned i løpet av et sekund. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg klarte nesten 400 museklikk på 30 sekunder. For meg er det helt umulig å forstå at du klarer 1550 i løpet av 60 sekunder! Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 EN DVD ROM PÅ BATTELFIELD VIETNAM Lenke til kommentar
Imho Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg og "cs laget mitt" vant 50 kr på deling. Det ble nesten en sjokolade på hver Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 har vel ikke vunnet noe, men fikk slettet regnigen min på et for og vere pizzasteker var snakk om 200kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå