sveintoreahus Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 er det noen av dere som husker brusen "lux brenne" (tror det skrives slik!) noen som vet om den er i salg enda? verdens beste brus ever!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 FOR LIIIFE!!!! Aldri hørt om den... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) EDIT: kansje jeg bør lese nøyere... Endret 3. mars 2005 av haddis Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nei, men jeg syns de kan flaske igang produksjonen av Crystal Pepsi. For den digga jeg .. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Hei! LUX brusen er en av de beste brusene som finnes! Den selges fortsatt den: Ergo i Molde (rett ved Roseby (kjøpesenter)) De har mye brus på lager Ligger ikke brusfabrikken i Volda, syns jeg leste det... EDIT: Rettet skrivefeil Endret 3. mars 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei igjen! Har flere ting å tilføye: produsenten heter "Brænne". Har funnet en side du kan kose deg med: http://www.mineralvatn.no/ Hjemmesiden til Brænne :!: Du vil vell også kanskje skrive mail: [email protected] Info: "AS Brænne Mineralvatn er en sunnmørsbedrift som ligger nær Volda sentrum. Bedriften ble startet i 1915, og har vært drevet av familien Brænne siden 1927.I dag arbeider ca. 15 personer med produksjon av saft, leskedrikk, brus og mineralvann. All produksjon er tuftet på naturlig mineralvann med egen kilde; "Aasen-kjelda" som ligger bare et steinkast fra Ivar Aasen sin hjemgård. Kilden ligger 150 meter nede i det sunnmørske grunnfjellet. Vannet fra kilden er godkjent som naturlig mineralvann etter internasjonale kvalitetskrav, og kravet til kvalitet i produksjonsprosessen er ivaretatt gjennom ISO 9000 standardisering." Lykke til med "jakten" på favorittbrusen din! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 BRUS er den beste brusen, med ananas smak Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det finnes en egent "få tilbake crystal pepsi" tråd. Somewere. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Husker ikke Lux, men Flux Soda derimot. Det var brusen sin det. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Husker jeg drakk Lux(blå?) hver 17. mai før. Endret 3. mars 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Husker ikke Lux, men Flux Soda derimot. Det var brusen sin det. Selger da det hos Roma Mineralvann, mange utsalgssteder i Akershus ihvertfall. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kan umuli være så mange som kan huske Lux, siden brus fra Brænne ikke selges over hele Norge. Alle som bor/har bodd i Ørsta eller Volda (eller plasser i nærheten) burde huske den...selv om Ananasbrusen er best;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Husker lux og blå lux, men de var ikke så veldig gode :-p Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Flux Soda derimot. Det var brusen sin det. Jeg bor i Skien (Trio som produserer det og er i skien) og har sett Flux hver gang i butikkene. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Husker Crystal Pepsi jeg også... Var sikkert bare fem når det fantes, men vil ikke ha den tilbake heller, da øker kanskje salget til Pepsi, og det går kanskje 0.001% ut over salget til Coca Cola, og det er det som eier!! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Noen sende en mail til pepsi og si det! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Mens vi snakker om brus.. er det noen som husker Fantomet- og Panda-brusene? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! Kjøpte meg luks på onsdagen Jeg tok også et bilde av flasken og redigerte litt i photoshop Var det slik du husker flasken eller har det blitt forandringer? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=384046 Jeg mangler ord. Ehh... Bruk den ovenfor istedetfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå