Gå til innhold

Programmer og spill til UIQ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Handango.com har mye rart. S-man er et god program som anbefeles. Tror du kan laste den ned på handango.com My-symbian.com har også programmer og spill. På agilemobile.com kan du laste ned Agile Messenger. Det er et MSN program. Fungerer som MSN, men du kan ikke lese epost og bruke web cam. Men du kan ta bilder og sende de da ;)

Lenke til kommentar

jeg bruker/har Tracker 4, Agile Messenger, MGS-spill, Doom, Lemmings, iRemote osv. Mye stæsj med andre ord.

Leter spess etter det programmet som gjør skriving på mobilen mye lettere..finner det ikke.

Jeg har P910i selv men er dårlig til å utnytte egenskapene som jeg har! Har du noen andre anbefalinger jornan?

Lenke til kommentar

Beklager, er dårlig der. Jeg har bare de programmene du sier+ noen til, men ikke noe som gjør skriving enkelt.

Men siden du har Tracker 4, bruker du det mye? Hadde en demo, men jeg syntes ikke at jeg hadde så stor bruk for programmet, men jeg hadde bare XP traker skin, og den var forferdelig. Er den bra å bruke om du finner en ordentlig skin? ;)

Lenke til kommentar

netsen et slikt program men det var ikke ordbok! den "lærte" seg hvordan du skrev D, F ov. og da ble en litt feilskrevet D allikevel en D ....med dagens JotPoint på P910i så må man så og si skrive perfekt..

EDIT:

med riktige Tracker 4 skins, så funker Tracker 4 utmerket. Let etter skins som heter bl.a. Cube og PocketPC

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...