Goliath Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Har noe noen anbefalinger? jeg leter spess etter et program (som jeg har hørt om) som gjør JotPoint, skrive på skjermen, mye lettere..? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Handango.com har mye rart. S-man er et god program som anbefeles. Tror du kan laste den ned på handango.com My-symbian.com har også programmer og spill. På agilemobile.com kan du laste ned Agile Messenger. Det er et MSN program. Fungerer som MSN, men du kan ikke lese epost og bruke web cam. Men du kan ta bilder og sende de da Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 jeg bruker/har Tracker 4, Agile Messenger, MGS-spill, Doom, Lemmings, iRemote osv. Mye stæsj med andre ord. Leter spess etter det programmet som gjør skriving på mobilen mye lettere..finner det ikke. Jeg har P910i selv men er dårlig til å utnytte egenskapene som jeg har! Har du noen andre anbefalinger jornan? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Beklager, er dårlig der. Jeg har bare de programmene du sier+ noen til, men ikke noe som gjør skriving enkelt. Men siden du har Tracker 4, bruker du det mye? Hadde en demo, men jeg syntes ikke at jeg hadde så stor bruk for programmet, men jeg hadde bare XP traker skin, og den var forferdelig. Er den bra å bruke om du finner en ordentlig skin? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kanskje Ezitap er det du ser etter? "Gjetter ordene" etter et par tegn. For Stylus-skriving eller vanlig med taster. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) netsen et slikt program men det var ikke ordbok! den "lærte" seg hvordan du skrev D, F ov. og da ble en litt feilskrevet D allikevel en D ....med dagens JotPoint på P910i så må man så og si skrive perfekt.. EDIT: med riktige Tracker 4 skins, så funker Tracker 4 utmerket. Let etter skins som heter bl.a. Cube og PocketPC Endret 3. mars 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå