asad Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kunne noen anbefalt meg et bra kamera til muttern? Bør være ganske lite og med grei batterilevetid. Så enkelt som emulig helst MIni DV format. titta litt på dette, ser det greit ut? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307642&cks=PRL Lenke til kommentar
HenrikSolberg Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Se etter Panasonic GS-120! Det er bra og akkurat til den prisen! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Får du det kameraet til under seks tusen nå?!! Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) hm, ette å ha sjekket fant jeg ut at det koster rundt 8-9k. Tenkte du på et annent modell eller? har tittet på denne modellen, er det greit kamera eller? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300364&cks=PRL Endret 18. mars 2005 av asad Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Panasonic NV-GS33 ser ut som et bra valg.. bar ikke testa det men høres bra ut.. Hvis jeg skulle anbefale noe jeg har testa ville det blitt Sony DCR-HC14 (eller 16) Dette er noe av det bedre bildekvaliteten jeg har sett på kamera i den klassen! Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Panasonic NV-GS33 ser ut som et bra valg..bar ikke testa det men høres bra ut.. Hvis jeg skulle anbefale noe jeg har testa ville det blitt Sony DCR-HC14 (eller 16) Dette er noe av det bedre bildekvaliteten jeg har sett på kamera i den klassen! ok takk. Er det brukervennlig og eller? Lenke til kommentar
daaagi Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei Vurderte selv å kjøpe GS-120. Lurte på om noen har dette kameraet og evt erfaringer med det? Får kameraet for 5995,- og synes dette er en grei pris for et kamera med 3CCD. Har også flere kameraer å velge mellom, bla. NVGS-22, GRDX-57, DCRHC-40 og MVX200. Har noen formeninger om dette? Lenke til kommentar
DataDyret Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Får du det kameraet til under seks tusen nå?!! kjøpte panasonic NV-GS 120E på japan photo for 5999,- i går. helt konge det det . hadde tenkt å kjøpe ett sony dcr-hc42 men det lå på rundt 70 plass på denne siden : www.camcorderinfo.com så da ble det heller panasonic som lå på 12 plass forsåvidt mitt første videokamera så detta kan bli morro... Lenke til kommentar
emikk Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har selv kjøpt et Sony DCR-HC42E hos FotoVideo for kr 6000, og er en meget fornøyd førstegangsbruker. Liker spesielt godt widescreen lcdskjermen. Syntes det var litt merkelig at den ligger på rundt 70.plass på camcorderinfo og sjekket dette ut litt. Det stemmer forsåvidt, men hvis du legger merke til at overall rating er lik 0, er det kanskje ikke så rart at den ligger sist. Noe feil med poengberegningen. Har ingenting å utsette på kjøpet av panasonickameraet. Det stod mellom det og sony sitt nye for meg. Lenke til kommentar
rmon Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg ville kjøpt et med 3CCD hvertfall Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kunne noen anbefalt meg et bra kamera til muttern? Bør være ganske lite og med grei batterilevetid. Så enkelt som emulig helst dr_bull: Kall meg fordomsfull, men asads "kravspec" synes jeg ikke peker i retning av at 3CCD er spesielt viktig... Med visshet om at jeg nå blir oppfattet som kjønnsdiskriminerende ville jeg heller vektlagt enkelt brukergrensesnitt/menyer/knapper og en god (optisk) billedstabilisator. Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Ok, ser ikke ut til å få tak i det kameraet du nevnte. men. Hva synes dere om dette? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124831&cks=PLC Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 bump. Hjelp til litt a Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg får litt dårlig smak i munnen når jeg ser JVC videokamera i den prisklassen. Har vært borte i noen av de, og bildekvaliteten er ikke noe å skrive hjem om. Ville heller gått for Panasonic GS-120 som noen nevner her. Du får det til rundt 5-6000 kroner flere steder. Det har opprinnelig kostet mye mer, og bildene blir meget gode. Det er vel det viktigste? Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 hmm. ser at alle anbefaler Panasonic GS-120 , til 5-6 tusen. Men jeg finner ikke butikker som har denne prisen. kunne noen sendt en link, eventuelt sagt hvor de selger det i oslo området? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har ikke lov til å tipse om det stedet jeg vet om :!: Det er bare å gå litt rundt og sjekke, og det er ikke nødvendigvis webshopper som har best priser nå om dagen. Lenke til kommentar
Michael JVC Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg får litt dårlig smak i munnen når jeg ser JVC videokamera i den prisklassen. Har vært borte i noen av de, og bildekvaliteten er ikke noe å skrive hjem om. Ville heller gått for Panasonic GS-120 som noen nevner her. Du får det til rundt 5-6000 kroner flere steder. Det har opprinnelig kostet mye mer, og bildene blir meget gode. Det er vel det viktigste? http://akam.no/art.php?artikkelid=7927 Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hmm. ser at alle anbefaler Panasonic GS-120 , til 5-6 tusen. Men jeg finner ikke butikker som har denne prisen. kunne noen sendt en link, eventuelt sagt hvor de selger det i oslo området? På hw.no sin prisguide Ellers så står det litt lenger opp i tråden at DataDyret kjøpte sitt kamera på Japan Photo for kr. 5999,- (Ikke tilfeldigvis der du jobber, Afseth? ) Lenke til kommentar
Michael JVC Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 http://www.japanphoto.no/default.asp?searc...hword=panasonic Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ellers så står det litt lenger opp i tråden at DataDyret kjøpte sitt kamera på Japan Photo for kr. 5999,- (Ikke tilfeldigvis der du jobber, Afseth? ) Nope... enda billigere der jeg jobber :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå