Øystein.F. Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Stranger likar ikkje pistolar, han brukar heller eit armbrøst med levande ammo for å fange skurkar. Les artikkelen her Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 10'er i grafikk? Jeg prøvde dette spillet i noen minutter og kan kan ikke se at det fortjener en 10'er. Jeg skal ikke si det med si med sikkerhet at jeg husker rett, men inntil jeg har kommet meg hjem og startet det opp en gang til setter jeg dette i tvil. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Dei første minuttane er absolutt ikkje representative for resten av spelet. Grafikken kjem ikkje til sin fulle rett før du kjem eit lite stykke ut i spelet, og for alvor får oppleve kva spelet byr på Det er vakkert Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har brukt mye tid på dette spillet nå og det erutrolig artig. Så snart jeg har litt tid til overs så spiller jeg. Kjempe bra spill. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Vil bare skryte enda mer av dette spillet enn jeg gjorde sist. Det er helt genialt, kanskje ett av de bedre spillene jeg har vært borti. Anbefaler alle som har en xbox om å kjøpe seg dette. Får det for under 50 kr ferdig levert fra play.com Endret 25. august 2008 av svortevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg