Pentium-Power Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 I det siste har jeg lagt merke til at det er veldig mange her som har problemer med at programmer/spill avslutter seg, PC-en piper, det går treig i spill, PC-en avslutter seg selv, og lignende problemer. For oss som forsøker å hjelpe dere er det ofte meget vanskelig å hjelpe, ettersom vi har ekstremt lite å gå etter. Derfor ber jeg om at alle som poster her med spørsmål som jeg nevnte ovenfor, inkluderer følgende opplysninger: -Relevant informasjon om maskinvare og operativsystem. -Når oppstod problemene? - -Installerte du noe maskinvare eller programvare rett før? -Forklar mest mulig om problemet, og hvis du får en feilmelding, hva står det der? -Har du nylig søkt etter virus og spyware/adware med ett oppdatert antivirusprogram og antispywareprogram? -Har du nyeste drivere til all maskinvaren din? (For å laste ned nye drivere må du gå til produsentens offisielle hjemmeside.) -Har du lastet ned alle oppdateringer til Windows? -Er du sikker på at all maskinvare fungerer bra? F. eks. er en av de vanligste grunnene til at PC-en skrur seg av selv at CPU-viften (prosessorviften) eller PSU-viften (strømforsyningsviften) er defekt, slik at prosessoren blir for varm. Lykke til! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Hvorfor i all verden har du kopiert posten min for så å legge den ut i ditt eget navn?? Endret 3. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
Pentium-Power Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Hvorfor i all verden har du kopiert posten min for så å legge den ut i ditt eget navn?? Fant den artikkelen på nettet jeg da men! Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 rapportert. men nå fekk jeg ihvertfall lest det som @kd skrev. Og det var bare genialt. *pleier ikke være på denne delen av forumet* Og det må være en av de beste sticky jeg har sett til nå Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Uansett er denne tråden lik den @kd allerede har som annonsering/sticky Denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg