int20h Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nytt navn på R520 ATI kommer trolig til å lansere R520 i løpet av våren. Grafikkbrikken er allerede kjent som "Fudo", mens selve kortet er kjent under kodenavnet "Raptor". Les artikkelen her Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Om ikke annet så kommer vel dette til å senke prisene på de "gammle" kortene. Kommer vi til å merke noe annet med prisene siden de går over på 90nm? -Jeg mener, tettere pakking av transistorer = flere transistorer på en area-enhet = billigere produksjon... Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Fudo? Høres ut som en broren til en småpinglete hund eller noe sånt. De burde kalt den Rex el.l. Blir spennende å se etter lanseringen i mai hvor kraftig den nye serien vil være sammenlignet med dagens kort. Er ikke e3-messen også i mai? Blir mye å se fram til dette her... Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Fudo....jaja Hundenavn eller har ATI tenkt å begynne med en avansert ny form for Ludo... Men uansett spennende å se hva dette nye kortet vil klare. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det er vel en mellomting mellom Fido og Ludo da... Ja, det var et dårlig kodenavn sett med norske ører i hvertfall. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Bare Fido kan løpe raskt så... Kanskje den løper fra nVidia? :!: Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja, det var et dårlig kodenavn sett med norske ører i hvertfall. Hørt med norske ører kanskje? Er dette en ny generasjon med grafikkbrikker eller bare forbedringer som f.eks. tidligere med Radeon 9700 i forhold til Radeon 9800? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Dette vil være en "ny generasjon". http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=3693526 Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 uansett, gleder meg til å se benchmarks *håper den tar 6800 U i SLI* Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er det verdt å vente på AMR? (utsette pc-kjøp?) Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 er ikke en gang sikkert at det kommer AMR innen den tid, men tror det kommer.. efikkan: Jo lenger du venter, jo lavere blir prisen! sånn er det alltid, og det er alltid noe nytt som kommer.. pcen du kjøper i dag, kommer du til å angre på om 2 år ;] Det er FAKTA! Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Raptor er nå litt bedre enn Fudo da. Og hva er det med dette bildet? Et par røde/lilla lepper og "Be ready...". Fudo er sikkert navnet på ATi's nye kjennefigur. Teite Ruby er ut, og her kommer supermodellen Fudo Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Raptor er nå litt bedre enn Fudo da. Og hva er det med dette bildet? Et par røde/lilla lepper og "Be ready...". Fudo er sikkert navnet på ATi's nye kjennefigur. Teite Ruby er ut, og her kommer supermodellen Fudo De røde leppene er jo kjennetegnet til Ruby De har selvfølgelig ikke byttet ut henne, men slipper vel heller en ny Ruby demo med R520... Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Lurer på hva som har skjedd med nvidia jeg Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Lurer på hva som har skjedd med nvidia jeg Kommer snart med noe bra vettu, 7 er et magisk tall og det bør bringe gode produkter også. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 uansett, gleder meg til å se benchmarks *håper den tar 6800 U i SLI* hehe det gjør det nok ikke...men ati skal vel komme med en form for sli dem og, er spent på om det vil funke bra...sli teknologien til nvidia er jo ganske bra så. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 uansett, gleder meg til å se benchmarks *håper den tar 6800 U i SLI* hehe det gjør det nok ikke...men ati skal vel komme med en form for sli dem og, er spent på om det vil funke bra...sli teknologien til nvidia er jo ganske bra så. *host* skal man tro "ekspertenes" uttalelser i forkant av R520 burde kortet ta et 6800U oppsett i SLI... har hørt 3X x800xt.. dersom dette stemmer, blir det ganske mer kraftig enn 6800U sli.... men vi får se, som oftest tar "ekspertene" ganske kraftig feil.. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 skal man tro "ekspertenes" uttalelser i forkant av R520 burde kortet ta et 6800U oppsett i SLI... har hørt 3X x800xt.. dersom dette stemmer, blir det ganske mer kraftig enn 6800U sli.... men vi får se, som oftest tar "ekspertene" ganske kraftig feil.. :!: du skal nok ikke tru på alle ryktene du hører... 3X X800XT er nok ganske way off... Raptor.... De har tatt mitt nick... Neida... Men det er jo en harddisk fra Western Digital som heter Raptor allerede da... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Raptor er nå litt bedre enn Fudo da. Og hva er det med dette bildet? Et par røde/lilla lepper og "Be ready...". Fudo er sikkert navnet på ATi's nye kjennefigur. Teite Ruby er ut, og her kommer supermodellen Fudo De røde leppene er jo kjennetegnet til Ruby De har selvfølgelig ikke byttet ut henne, men slipper vel heller en ny Ruby demo med R520... Betyr dette en dreining av kodenavn bort fra hint om storstilt vold (f.eks. Gruesome Death 5000) og heller i retning hint om dampende sex? Tja, jeg hadde tenkt å smekke på etpar forslag til nye kodenavn i denne nye stilen, men kom til at forumserveren, moderatorene eller kanskje alle da ville ta fyr. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Snodi at de kaller de Raptor da, navnet er allerede brukt på skjermkort av andre: http://www.techsource.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå