834HF42F242 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Dette er mitt nyeste prosjekt. Har brukt en del timer på å få portalen oversiktelig og pen, men som kjent er det bedre å få en konstruktiv tilbakemelding fra andre øyner... Sauda.org Endret 3. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ser ut som en helt OK side. Men det er noe som irriterer meg. Jeg vet ikke hva det er... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Ditto! Jeg føler jeg mangler noe på design og farger. Etter eller annet som vil gi den ekstra piffen... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) *dobbelpost* Endret 3. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) jeg synes den var bra jeg.. Menyen var kanskje litt rotete? prøv å gjør den enklere..fjern de tynne linjene mellom valgene.. bytt om på Valg og aktivteter Eneste konkrete jeg kan se som jeg ville forandret Endret 3. mars 2005 av chil Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Boks flyttet. Skal endre menyoppsettet senere... Forslag til andre fargevalg? Vil det se pent ut om hele menyen er ensfarget? Lenke til kommentar
chil Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Boks flyttet. Skal endre menyoppsettet senere... Forslag til andre fargevalg? Vil det se pent ut om hele menyen er ensfarget? hvis du har samme farge på alt inni den gule ramma, test det..dvs de 2 gråfargene du har nå, ha 1 lik isteden(tror den lyseste blir best) Endret 3. mars 2005 av chil Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Treig server Fjern bakgrunns-bildet ditt Prøv å vær litt mer kreativ i header, den var kjedelig. Menyen var også kjedelig, få den til å stå litt mer ut. Sett opp font-size ett hakk. Fjern den lysegule linja under alle gule boksene Sett opp kontrasten på bildene dine, de var litt matte Jeg hadde tenkt å si at du skulle fjerne hele den gule greia rundt, tror faktisk jeg råder deg til det, den var ikke akkurat fin. Den nederste bar'en trenger du ikke ha, jeg lurer ikke på hvor fort siden lastet. Når det gjelder kodingen din, så ser jeg jo at du bruker tables, vet ikke hvorfor du velger dette på en ny side? Dessuten får du en feil med "no character encoding found" når man prøver å validere. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Powered by SoopPortal. Derfor er den slik. Hadde jeg kodet alt selv, ville de vært annerledes. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Dette er mitt nyeste prosjekt. Så ikke si det er ditt, si det er en template. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Alt etter hvordan du tolker det. Motoren er ikke min nei, men jeg står bak det meste der. Sammenligning: www.soopportal.org -> www.sauda.org Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hadde jeg kodet alt selv, ville de vært annerledes. Da kunne du jo ha endre på det jeg nevnte også da. Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det eneste som plager meg er at den rett og slett er kjedelig... Den er lik så mye annet jeg har sett allerede. Dette kommer vel muligens av at du har brukt en template (eller?). Dette er selvfølgelig noe du burde ha opplyst om Mulig siden kan bli finere med litt mer kontrast? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Det er min egen layout, men motoren og en del av kodene er ikke mine. Har laget den slik at den ikke skal ligne noen andre portaler, men har valgt et konservativt utseende... Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 border på bildene i innholdsområdet hadde gjort seg. ikke svarte men en mørk grå eller no. en kul header og meny hadde hjulpet en del vertfall! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Noen forslag til kul header? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå