AltuZ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) hallo veit noen her hvor man kan få tak i myke vann slanger.?? for mine er så stive så jeg kan ikke legge dem hvor jeg vil... legg gjerne ut link hvis dere svarer å har et svar om hvor mvh Arne-Marius Endret 5. mars 2005 av AltuZ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Mener noen sa at clas & ohlson hadde slanger som gikk ann å bruke som er myke Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 silikonslanger skal vel holde mykheten. er litt usikker på om hvor disse er til salgs Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Primoflex 1/2" slange er utrolig bøybare. De kan kjøpes på www.coolnsilent.no Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kan absolutt anbefales ja, ikke minst i forhold til pris på tilsvarende silikonslange. Men ville vel gått for 3/8" slange, den er litt smekrere. Den lar seg uansett greit montere på 1/2" nipler. Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 de slangene jeg har nå er 12 og 10 mm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå