rvenes Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Går det ann og finne ut kor mykje ein har handla av Komplett.no på ein einkel måte? Eller må eg inn på kvar einkelt ordre og sjekke? Har blitt ein del orderer i løpet av åra. Har leita litt på konto sinene... men fant det ikkje. Ein gang eg skulle på posten og hente ein pakke spørte postman pat om eg dreiv med eige firma... Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Handle får mye da eller? Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Komplett kan man både ringe til og sende mail til. De har det vel lagret i 3 år eller no?? Bare oppgi navn det Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 står det ikke en sum etter hver ordre da? da er det bare å kjøre gode, gamle calc og regne ut.. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Du kan jo søke på "Alle ordre" under hutigsøk. Dersom du da trykker "SE på" under under ordrestatus får du se hva du betalte for den ordren. En del arbeid å lagge sammen alle da Endret 3. mars 2005 av Sigurd2 Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Du kan jo lette fram det du har fått av email med bekreftelse på kjøp du har gjort Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 men desto artigere når man kan sjekke fasiten etterpå =) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Du kan jo lette fram det du har fått av email med bekreftelse på kjøp du har gjort Det er mange order. Alt for mange... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå