snoemann Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Heisann! PSU : 520 Watt Aspire Hovedkort : Msi KT3 Ultra Socket A Minne : 2x512 Pc 3500 GeIL Cas 2 Cpu : XP 1800+ Palomino HD : WD 200 GIG HD2 : WD 80 GIG Skjermkort : Geforce 3 Ti 200 Har nettopp kjøpt meg nytt minne og ny HD. Såvidt jeg kan skjønner fungerte minnet fint. Satt i dette før HD'en. Føler at HD'en fungerer fint også... men hvem vet. Jeg har formatert og installert windows fra scratch, flyttet over halflife mappa mi fra den gamle disken til den nye. Nå har jeg spilt cs noen ganger og erfarer at ca. 15-30 min ut i spillinga "henger" PC'en seg. Har gått over temperaturer : HD : 41 grader CPU : 40 grader Chipset : 35 grader Skjermkort og PSU har jeg ikke temp måler til... Er det noen som har noen ide om hva dette kan være? Helt nye drivere til Geforce'n også, disse har jeg forsåvidt ikke brukt før, kan det være disse? (Har forsåvidt ikke fått testet noen flere spill foreløbig) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dette kan være RAM-en din. Prøv å ta ut en av RAM-brikkene å se om det virker da... Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Sånn ja flott!! Da var det bare jeg som dret meg ut igjen... =) Skal slenge infoen her i tilfelle det er noen flere som gjør den samme feilen. =) Maskina likte tydeligvis ikke at cs skulle kjøre i opengl, så når jeg satt på direct 3d blei det fint =) Endret 5. mars 2005 av snoemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå