Musty Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 regner med at det kommer til å være noen som selger harddiskplass på tg, men dere som har vært der før; hvordan pleier prisene ligge? blir vel ikke noen special deal som gjør at det er billigere der enn å kjøpe en disk på nettet nå? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er stort sett omtrent samme pris som på nettet. På billigere ting sparer man vel også litt siden man slipper frakt. Husk at hd er noe som bli fort utsolgt + at utvalget der er litt begrenset, så ikke sikkert de har de merkene og størrelsene du vil ha. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hvem ere vel ikke som kjøper seg en liten TG disk? Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 var der i fjord, men la ikke så mye merke til prisene. men vil tra at dem er litt dyrre enn nettbutikkene på slike ting. dem veit å ta deg betalt av desperate nerder, som bare MÅ ha en ny harddisk... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 selger de eksterne harddisker, siden det er det jeg trenger Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 selger de eksterne harddisker, siden det er det jeg trenger De selger det meste derborte. Obs, vær veldig forsiktig med eksterne disker på tg, lar du en ligge og går fra pc'n er den nok borte når du kommer tilbake. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvem er det som selger på TG? Det må vel være bedrifter av noe slag? Noen kjente butikker? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er det avgjordt hvem butikker som skal ha stand på tg i år? Håpe på komplett,psdata eller en annen etablert nettbutikk. De som var der ifjor var kjipe(husker ikke navnet på de)... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Komplett har vært der hvert år jeg har vært der ihvertfall. Nå var ikke jeg der ifjor da. Ellers hadde vel også 3dfx stand der, men er vel lite harddisk der gitt, men harddisk kjøler og oppheng er jo greit å ha:P Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 selger de eksterne harddisker, siden det er det jeg trenger De selger det meste derborte. Obs, vær veldig forsiktig med eksterne disker på tg, lar du en ligge og går fra pc'n er den nok borte når du kommer tilbake. Samme regel med klokker, kameraer etc? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 På TG så er det så gale at dersom det ikkje er noko oppsyn til tinga, så forsvinn det nye digitale kameraet ditt + bærbare datamaskinen til kameraten din + den nye logitech musa di.. Få tak i security før du forlet plassen din ! :-( Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Men, det med å passe på sakene sine gjelder forsåvidt alle steder hvor 5000folk samles i ett rom. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 ikke la ting man kan putte i lomma ligge igjen på plassen din, ingenting har blitt stjelt av meg, men vet at det blir stjelt litt på tg... du tjener nok på å kjøpe harddisk på tg, de er dyrere enn på web-butikk, men du tjener på porto.. komplett, har stått der siden første gangen jeg var på tg, de er vel sikkert der i år også, det er også flere som kommer til å selge harddisker...h Lenke til kommentar
stidz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 var komplett der i fjor a? mener og huska hat de var mytta ut med netshop jeg, så var det partyshop som også solfte hw. men er ikke helt sikker enda da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå