Gå til innhold

Hvordan fjerne cpu-brakkett på hovedkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan vel ikke bare returnere et kort du har ødelagt ..... :hmm:

Braketten er det eneste som er ødelagt da. Er som sagt en mikroripe på den. Men du må nesten over med lupe for å se den. Kan høre med komplett hva de sier i morra. Glemte å nevne at braketten var ødelagt i farta.

AtW

Lenke til kommentar

Her har vi ett par (dårlige) bilder av skaden

Først ett oversiktsbilde, skeden er like over "braketthullet" som er øverst til høyre (de fire hullene i ett rektangel i midten og til venstre på hovedkortet, like over skyggen).

hovedkort.jpg

Her har vi selve rippen, tatt med nærbilde, ganske liten, og såvidt jeg kan se, på ett ubetydlig sted.

ripe.jpg

AtW

Lenke til kommentar
Tror ikke den lille ripen har gjort noe skade nei. Har ripet opp mye mer enn det før og at det har funket.

Nei, tror ikke det er noe stress selv, ripen er også langt fra noen ledere. Så jeg returnerer det med god samvittighet. Alt det andre er fiks faks, kjøpte tilogmed ny brakett for at hovedkortet skulle være i "ny" stand.

AtW

Lenke til kommentar

Bruk motorsag. :)

Neida. Det har lite å si om det er små riper på hovedkortet. Jeg har selv hatt små mishaps med skrutrekkere når jeg har skiftet kjøler på athlon xp-maskiner, og det har gått utmerket på tross av stygge hakk i hovedkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...