ATI TwEaKer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 kristinvetsvaret.no Her finnes alle svarene for nasjonale prøver i engelsk lesing 2005 som gjenomføres; * 10. trinn: uke 9, 10, 11 * GK vgs.: uke 14, 15, 16 Meget kjekt, ( eller kansje å lure seg selv? ) å ha tilgjengelig Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Pwn pwn Kristin Clemen du fåkke vite hvor mye engelsk jeg kan nei!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 umm... må vi vite spørsmålene eller står oppgaven der? jeg finner ingenting..bare sånn spørr dis and dats shit ikke det at jeg puter på en "alt ret" uansett...med min "native speaker" english Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg finner dne ikke? kan du forklare nærmere? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 må vi vite spørsmålene eller står oppgaven der? jeg finner ingenting..bare sånn spørr dis and dats shit Du må spøre spm du får til prøven, til søkemotoren. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva skal jeg spørre? får ikke opp noen ting på alt mulig rar jeg skriver inn? er det bare kødd? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vet du hva, jeg tok prøven på mandag. Over halvparten i klassen fikk C1. Var prøven for lett kanskje? jeg mener, jeg fikk C1, og klarte å gjøre noen tekniske feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå