iMarius Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Noen forslag på helt greie nybegynner programvare om teknisk tegning av feks et hus? Jeg mener da enkle ting som å tegne skisse over alle rom i et hus med millimeter mål for eksempel. Hvis noen vet om programvare som kan gjøre sånne ting enkelt så gi tips i denne tråden Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 AutoCAD tror jeg er ganske enkelt...? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har brukt Visio til dette og det var enkelt for meg. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 AutoCad har jeg prøvd. Virka litt for avansert. Vil ha noe som er lett å sette seg inn i og som funker til å lage skisser av hustegninger o.l Skal prøve Visio som du tipset meg om xcomiii, kanskje det programmet er lettere å forstå.. Hvis det er andre forslag til programvare jeg kan bruke, gi tips i denne tråden. Er en fordel å prøve ut det som er av alternativer for å finne ut hva som egner seg best. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 archicad7 er greit program med ikke så høy terskel for og beherske cad Lenke til kommentar
kvase Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Fant dette tror det er veldig greit stat progra for deg enkel og greit. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...1B706D91475D06E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå